کد خبر ۳۵۴۷۳ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۳

آزادسازي ۷ هزار مترمربع در اجراي پروژه تقاطع عمار ياسر-امام علي عليه‌السلام

معاون شهردار قم از آزادسازي ۷هزار مترمربع از اراضي خارج از شهر قم در راستاي اجراي پروژه تقاطع غيرهمسطح عمار ياسر- امام علي(ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم، دكتر عليرضا قاري قرآن با اشاره به اينكه اين پروژه در انتهاي بلوار عمار ياسر به صورت روگذر از بزرگراه امام علي(ع) اجرا مي‌شود، افزود: حدود دو ماه از اجراي اين پروژه مي‌گذرد و اميدواريم ظرف چند ماه آينده يعني تير يا مردادماه ۹۵ اين پروژه به بهره‌برداري برسد و زير بار ترافيك برود.

وي با اشاره به وجود معارض‌هايي در قسمت شرقي اين تقاطع خاطرنشان كرد: شهرداري قم در حال توافق با معارض‌ها و رفع اين مشكل است.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با بيان اينكه پايه‌ها و فندانسيون اين تقاطع روگذر اجرا شده است اظهار كرد: اميدواريم با اجراي به موقع اين پروژه، تقاطع عمار ياسر- امام علي(ع) به لحاظ مسائل فني و زمان‌بندي به يك الگو در پروژه‌هاي شهري قم تبديل شود.

وي با اشاره به نقش اين پروژه در خارج كردن انتهاي بلوار عمار ياسر از بن‌بست گفت: با راه‌اندازي پروژه تقاطع عمار ياسر- امام علي(ع) دسترسي به محدوده خارج شهر تسهيل مي‌شود و بار ترافيكي قابل ملاحظه‌اي به بيرون از شهر هدايت مي‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com