کد خبر ۳۸۰۸۷ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۹
معاون امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم خبر داد

رفع معارضین تاسیساتی پروژه محمودنژاد تا یک ماه آینده

معاون امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم با بیان اینکه معارضین تاسیساتی پروژه محمودنژاد تا یک ماه آینده رفع می‌شود، گفت: اقدامات مرتبط با جابه‌جایی خطوط آب و برق در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علیرضا قاری قرآن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع سه سطحه شهیدان محمودنژاد اظهار کرد: این پروژه در نزدیک به چهار ماه از آغاز عملیات اجرایی قریب به 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: در بخش تابلیه پل اصلی که در امتداد محور جمهوری است، بیش از 700 مترمکعب بتن‌ریزی شده و بتن‌ریزی یک سوم دهانه پل در سمت شمال تکمیل شده است.

معاون امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم ادامه داد: در سمت جنوب نیز قالب‌بندی و مهیا شدن بتن‌ریزی در حال انجام است.

وی با اشاره به آغاز حفاری میدان اصلی پروژه گفت: برای اجرای 4 مورد از ستون‌های اصلی پروژه به این حفاری نیاز داشتیم که این عملیات در حال انجام است.

قاری‌قرآن با اشاره به وضعیت پروژه در قسمت شرقی و در امتداد محور محمودنژاد خاطرنشان کرد: تابلیه پل اصلی در این قسمت ریخته شده و خاکبرداری زیرگذر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سمت غرب نیز تا زیرگذر بسیج مسیر امتداد پیدا خواهد کرد و یک تابلیه هم در این بخش اجرا می‌شود که این بخش خارج از قرارداد پروژه اصلی است.

معاون امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم با بیان اینکه پروژه تقاطع سه سطحه محمودنژاد 15 درصد جلوتر از برنامه زمان‌بندی است، افزود: البته این پیشرفت جدا از حجم عملیاتی است که به پروژه اضافه شده است.

وی گفت: ان‌شاءالله با روندی که پیش می‌رود امید داریم در زمان‌بندی اولیه که یکسال بوده، بتوانیم پروژه را به بهره برداری برسانیم و با این اقدام رکورد خوبی در اجرای این پروژه‌ در شهر خواهیم داشت.

قاری قرآن با بیان اینکه معارضین تاسیساتی پروژه تا یک ماه آینده رفع می شود، تصریح کرد: اقدامات مرتبط با جابه‌جایی خطوط آب و برق در حال انجام است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com