کد خبر ۳۵۵۰۲ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸

فراخوان چهارمین جشنواره حدیث رضوی منتشر شد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در راستای برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) فراخوان چهارمین جشنواره سراسری حدیث رضوی را منتشر کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني خبر قم (قم نا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این فراخوان که اطلاعات تکمیلی آن در پایگاه اطلاع رسانی شمس توس قم به نشانی http://ghom.shamstoos.ir/fa/home منتشر شده است آمده است: تبیین و اشاعه فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های مرتبط با سبک و سیره امام رضا(علیه السلام)، تکریم از پدید آورندگان آثار فرهنگی برتر در سیره و معارف امام رضا(علیه السلام) و حمایت از انتشار آثار برتر در حوزه حدیث رضوی از جمله اهداف برگزاری چهارمین دوره این جشنواره در سطح کشور است.

حسین محمودی مدیر سایت شمس توس قم و مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، درباره موضوعات مورد پژوهش تخصصی در این جشنواره گفت: بررسی شیوه های تعلیمی و تربیتی در احادیث رضوی، همچنین شناسایی مولفه های مرتبط با الگوی اقتصادی خانواده در احادیث رضوی موضوعات اعلام شده از سوی دبیرخانه چهارمین جشنواره حدیث رضوی می باشد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی شمس توس قم مراجعه نموده و از دیکر مفاد و بندهای فراخوان مطلع شوند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com