کد خبر ۳۵۵۱۸ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

خانواده شهداي شهرداري قم تجليل شدند

خانواده‌هاي شهيد و جمعي از كاركنان فرزندان شهداي مجموعه شهرداري قم ظهر امروز طي مراسمي با حضور جمعي از مسئولان شهري تجليل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط و بين الملل شهرداري قم، مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهدا به مناسبت روز شهيد پيش از ظهر امروز در سالن رضوان شهرداري قم برگزار و در حاشيه اين مراسم از ۳۵ خانواده‌هاي شهيد و جمعي از كاركنان فرزندان شهيد اين مجموعه تقدير شد.

در ابتداي اين مراسم يكي از يادگاران هشت سال دفاع مقدس طي سخناني با تاكيد بر اينكه اقشار مختلف با روحيه‌هاي متفاوت در هشت سال دفاع مقدس حضور يافتند تصريح كرد: در دوران دفاع مقدس دوره‌هاي آموزشي بسياري براي رزمندگان برگزار مي‌شد تا خسارت‌هاي جاني در عمليات‌ها كاهش يابد.

علي مالكي‌نژاد خاطرنشان كرد: برخي از ناهنجاري‌ها در جامعه اسلامي خانواده شهدا را نگران كرده است كه اميدواريم بتوانيم با توسعه حركت‌هاي فرهنگي در حوزه جنگ نرم اين ناهنجاري‌ها را كاهش دهيم.

همچنين معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمايه انساني شهرداري قم با اشاره به اينكه شهدا آينده روشني را براي دين و كشور خود دنبال مي‌كردند خاطرنشان كرد: مردم ايران نسبت به شهدا مديون بوده و نمي‌توانند دين خود را ادا كنند اما در اين راستا تلاش‌هاي بسياري انجام مي‌دهند.

محسن رنجبر از فعاليت گفتمان استكباري براي جلوگيري از توسعه گفتمان ناب انقلاب اسلامي ياد كرد و گفت: دشمن براي تحقق اهداف خود به حوزه‌هاي مختلف جنگ نرم و سخت وارد شده و نسل جوان مي‌تواند با الگوبرداري از شهدا در اين حوزه‌ها مقابل دشمن ايستادگي كند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com