کد خبر ۳۵۵۲۱ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸
لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور

خورشیدی قاضی دیدار صبا و پرسپولیس شد

دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اشکان خورشیدی را به عنوان قاضی دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در حالی که دیدارهای هفته هشتم از دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود ولی صبای قم روز جمعه در دیداری خانگی میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.

دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران با توجه به موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و هم شاگردان علی دایی در تیم صبا و هم شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی نیازمند سه امتیاز هستند.

صبای قم 6 هفته متوالی است که موفق به شکست حریفان خود نشده است و هم اکنون با کسب 31 امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی جای دارد در حالی که صبا در نیم‌فصل نخست بین چهار تیم بالای جدول و از مدعیان کسب سهمیه و قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شد.

علی دایی و تیمش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روی نوار ناکامی گام بر می‌دارند و هفته‌های زیادی است که موفق به شکست حریفان نشده‌اند، به همین دلیل قصد دارند در دیدار خانگی هفته بیست و سوم لیگ برتر پرسپولیس را در قم شکست بدهند.

از سوی دیگر تیم پرسپولیس تهران برای اینکه از کورس مدعیان قهرمانی عقب نماند و همچنان شانس خود را برای قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند، نیازمند سه امتیاز دیدار خارج از خانه خود برابر تیم فوتبال صبای قم است و این مهم بر حساسیت‌های بازی خواهد افزود.

بر همین اساس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هشتم از دور برگشت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌ها صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت 16 عصر روز جمعه 21 اسفند ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، اشکان خورشیدی قضاوت دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران را در قم انجام می‌دهد، ضمن اینکه رضا سخندان به عنوان کمک اول، حسن ظهیری به عنوان کمک دوم و پیروز سیف‌الله‌پور به عنوان داور ذخیره در این دیدار حضور دارند و ناظر بازی مسعود مرادی است.

صبای قم در حال حاضر با کسب 31 امتیاز تیم نهم جدول است و پرسپولیس با کسب 36 امتیاز در رده چهارم ایستاده است در حالی که استقلال تهران با کسب 42 امتیاز در صدر ایستاده و استقلال‌صنعتی خوزستان با کسب 41 امتیاز رتبه دوم جدول را در اختیار دارد.

ذوب‌آهن اصفهان با کسب 37 امتیاز در مکان سوم است، پرسپولیس تهران با کسب 36 امتیاز رده چهارم را در اختیار دارد و تیم‌های سایپا تهران، تراکتورسازی تبریز، نفت تهران و گسترش‌فولاد تبریز نیز بالاتر از صبای قم در مکان‌های پنجم تا هشتم جای دارند.

تیم‌های صبای قم و پرسپولیس تهران در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند و آن مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید در حالی که محمد قاضی برای صبا و مهدی طارمی برای پرسپولیس گلزنی کردند.

پنجشنبه 20 اسفند

استقلال تهران ـ پدیده خراسان ـ ورزشگاه آزادی ـ ساعت 17:30

سیاه جامگان ـ فولاد مبارکه سپاهان ـ ورزشگاه ثامن الائمه ـ ساعت 15:30

نفت تهران ـ گسترش فولاد تبریز‌ ـ ورزشگاه تختی ـ ساعت 16

ذوب آهن ـ سایپا ـ ورزشگاه فولاد شهر ـ ساعت 17:30

تراکتورسازی تبریز ـ فولاد خوزستان ـ ورزشگاه یادگار امام (ره) ـ ساعت 16:30

ملوان بندر انزلی ـ استقلال خوزستان ـ ورزشگاه تختی ـ ساعت 16:30

جمعه 21 اسفند

استقلال اهواز ـ راه آهن ـ ورزشگاه تختی ـ ساعت 16:30

صبای قم ـ پرسپولیس ـ‌ ورزشگاه یادگار امام (ره) ـ‌ ساعت 16

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com