کد خبر ۳۵۵۳۷ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۴
همزمان با سراسر کشور

تخت‌های مراقبت ویژه در قم به بهره‌برداری رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: امروز 1714 تخت مراقبت ویژه شامل ICU بزرگسالان، کودکان و نوزادان در کشور مورد بهره برداری قرار گرفت که از این تعداد 30 تخت سهم استان قم بود. با راه اندازی اين تخت ها بخش عمده‌ای از مشکلات بیماران رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، امروز و همزمان با سراسر کشور 1714 تخت مراقبت‌های ویژه (ICU) در 200 بیمارستان کشور به بهره برداری رسید که از این تعداد 30 تخت سهم قم بود.

ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در حاشیه این مراسم اظهارداشت: امروز همزمان با چندین شهر کشور، شاهد خدمات دیگری در حوزه سلامت هستیم که موجب تحولی عظیم در امر سلامت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: امروز 1714 تخت مراقبت ویژه شامل ICU بزرگسالان، کودکان و نوزادان در کشور مورد بهره برداری قرار گرفت که از این تعداد 30 تخت سهم استان قم بود.

وی تصریح کرد: این تخت‌ها شامل ICU، PICU و NICU است که در دوره‌های سنی مختلف بزرگسالان، کودکان و نوزادان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایرانی خواه ادامه داد: این تخت‌ها در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی و مراکز آموزشی درمانی ایزدی و حضرت معصومه (س) دایر شده است که با راه اندازی آن‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات بیماران رفع می‌شود.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com