کد خبر ۳۴۲۹۵ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۷

مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) قم سال آینده به بهره برداری می رسد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم از بهره برداری مجتمع فرهنگی حضرت فاطمه معصومه(س) درنیمه نخست سال 95 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، عبدالله جلالی روز یکشنبه اظهار داشت: این نهاد مردمی با توجه به توفیق در احداث مجتمع ولایت و همچنین نیاز خاص قم به مراکز فرهنگی متعدد، احداث مجتمع فرهنگی دیگری را نیز تحت عنوان مجتمع فرهنگی حضرت فاطمه معصومه(س) در دستور کار خود قرار داد.


وی با بیان اینکه این مجتمع در بلوار کارگر روبروی ساختمان شورای اسلامی شهر واقع شده است، تصریح کرد: ساخت مجتمع که زمین آن از طرف شهرداری واگذار شده، تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


وی با اشاره به پیش بینی اعتبار 100 میلیارد ریالی برای ساخت این مجتمع خاطرنشان کرد: مبلغی از این طرح از محل سفر رهبر فرزانه انقلاب، بخشی نیز از محل اعتبارات کمیته امداد و بخشی نیز از طریق اعتبارات استانداری و کمک های خیرین تامین شده است.


جلالی با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی ظرفیت پذیرش 300 تن از مددجویان را دارد، تصریح کرد: مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) از قسمت های مختلفی همچون خوابگاه و محل اسکان و همچنین سالن غذا خوری و آمفی تئاتر تشکیل شده و با وجود این مجتمع کلیه نیازهای کمیته امداد استان به لحاظ مکانی برای امور مختلف بویژه برگزاری همایش ها و نشست ها برطرف می شود.


وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته شده مددجویان سایر استان ها نیز می توانند با سفر به قم از امکانات این مجتمع استفاده کنند.


جلالی همچنین با اشاره به احداث مجتمع فرهنگی ولایت در بلوار 15 خرداد قم، تصریح کرد: این مجتمع که با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان در سال 89 احداث شده به مددجویان کمیته امداد امام خمینی خدمات آموزشی و فرهنگی ارائه می دهد.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com