کد خبر ۳۵۵۶۴ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴
معاون آموزش و پرورش قم مطرح کرد

ارائه آموزش‌های مداحی به 120 دانش‌آموز قمی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از شرکت 120 دانش‌آموز در دوره آموزشی دانش‌آموزان مداح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، ناصر حمزه‌ای روز پنجشنبه در اختتامیه دوره آموزشی دانش‌آموزان مداح که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، توکل به خدا را شرط اول موفقیت در عرصه مداحی دانست و اظهار کرد: اگر این شرط محقق نشود توفیق چندانی در عرصه مداحی نخواهید داشت.

وی توسل را یکی دیگر از مولفه‌های موفقیت دانش‌آموزان مداح ذکر کرد و گفت: شما که در دستگاه اهل بیت برای تبیین و ترویج مذهب حقه تشیع گام بر می‌دارید، باید بدانید که بدون توسل به اهل بیت نمی‌توانید کاری از پیش ببرید.

حمزه‌ای تصریح کرد: بخشی از کار مداحی، عرضه هنر برای مدح اهل بیت است ولی بخش مهم آن استفاده از اهل بیت برای رسیدن به مقصود نهایی یعنی ترویج اسلام و تشیع است.

وی حمایت جدی خانواد‌ه‌ها را یکی دیگر از زمینه‌های موفقیت دانش‌آموزان مداح بیان کرد و گفت: اکنون که تلالو عشق به اهل بیت در وجود شما ریشه دوانده و به این سمت گرایش پیدا کردید، جسارت داشته باشید و از این هدف آرمانی مهم دست بر ندارید و تمرین و ممارست کنید.

معاون آموزش و پرورش استان قم با اشاره به شرکت 120 نفر از دانش‌آموزان در دوره آموزش مداحی از دستگاه‌ها و نهادهایی که در برگزاری این دوره آموزشی مشارکت داشتند همچون اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، صداوسیما، دفتر تبلیغات اسلامی و... قدردانی کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com