کد خبر ۳۸۷۶۷ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

حضور دفتر تبلیغات اسلامی با 21 نشریه در نمایشگاه مطبوعات

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: 21 نشریه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همت روابط عمومی این دفتر، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات به بازدیدکنندگان معرفی و عرضه می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماد روشنفکری حوزه معرفی شده، خود را در افق چشم انداز 20 ساله کشور به عنوان اصلی‌ترین تامین کننده نیازهای معرفتی و انسانی(نرم افزاری) عرصه فرهنگ، برای توسعه و تعمیق دین مداری تعریف کرده است.

وی افزود: نظریه پردازی و اندیشه سازی در عرصه علوم و معارف اسلامی به منظور تامین نیازهای فکری جهان معاصر از دغدغه‌های این مرکز تبلیغی، علمی و فرهنگی است.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: این دفتر برای حفظ این جایگاه، با محور قرار دادن معارف قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و مرزبانی فکری - فرهنگی از حریم ولایت فقیه در سایه آرمان‌های امام خمینی(ره) و اندیشه‌های بلند مقام معظم رهبری و دستاوردهای انقلاب اسلامی اهدافی را تعیین کرده است.

وی اضافه کرد: از جمله اهداف عملیاتی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، تلاش و همکاری در راستای تولید و عرضه منشورات مکتوب، محصولات دیداری و شنیداری، نرم افزارها و پایگاه‌های اطلاع رسانی در حوزه فرهنگ و معارف اسلامی با بهره گیری از ذخایر علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه است.

نوروزنژاد گفت: حضور در نمایشگاه‌ها در راستای معرفی فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه‌ها و استفاده هرچه بیشتر عموم جامعه به‌ویژه قشر فرهنگی و تحصلی‌کرده از جمله وظایف روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی است و بر همین اساس این اداره هر سال در نمایشگاه‌های ملی و بین المللی شرکت می‌کند.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: تمام نشریات دفتر اعم از هفته نامه‌ها، ماهنامه‌ها، دوماهنامه‌ها و فصلنامه‌ها که توسط معاونت‌های مختلف و همچنین مراکز و شعب دفتر تهیه و توزیع می‌شوند با حضور کارشناسان در این نمایشگاه معرفی خواهند شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com