کد خبر ۳۵۵۸۴ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
رئیس هیئت دوومیدانی استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های دوومیدانی دانش‌آموزان قم

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم از برگزاری رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی دانش‌آموزان قم و معرفی برترین‌ها برای مسابقات المپیاد دانش‌آموزان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، علی رضایی اظهار کرد: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی دانش‌آموزان قم در مقاطع تحصیلی مختلف هر دو بخش دختران و پسران به انجام رسید و برگزاری بخش دختران آن را به قسمت بانوان هیئت دو و میدانی قم واگذار کردیم.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های بخش پسران، بیان کرد: برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی دانش‌آموزان استان همزمان با اجرای مرحله دوم طرح استعدادیابی دو و میدانی قم صورت گرفت و خوشبختانه نتایج خوبی نیز برای دو و میدانی قم به دنبال داشت.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: مسابقات دو و میدانی دانش آموزان قهرمانی قم ابتدا در مقطع ابتدایی به انجام رسید و پنج تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند تا اینکه تیم آموزشگاه شهید واعظی ناحیه دو آموزش و پرورش قم به مقام قهرمانی دست یافت.

وی با اشاره به نتایج تیمی این دوره از رقابت‌ها، در ادامه بیان کرد: در این مسابقات تیم دو و میدانی آموزشگاه شهید واعظی ناحیه دو آموزش و پرورش قم با هدایت حمید کریمی و با کسب 57 امتیاز بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد.

رضایی خاطرنشان کرد: در این رده‌بندی تیم آموزشگاه شهید هاشمی‌نژاد ناحیه سه آموزش و پرورش قم با کسب 47 امتیاز به مربیگری قنبری در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم با کسب 26 امتیاز و مربیگری مقنی‌زاده به تیم آموزشگاه شهید آوینی ناحیه یک قم رسید.

وی یاد آور شد: سپس مسابقات دو و میدانی دانش آموزان مقطع متوسطه اول استان قم با شرکت 6 تیم به انجام رسید و در نهایت شاهد قهرمانی تیم پسران آموزشگاه نمونه دولتی  سیدابراهیم فاتحی از ناحیه دو آموزش و پرورش قم بودیم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم همچنین با اشاره به نتایج تیمی مسابقات این مقطع تحصیلی، بیان کرد: آموزشگاه نمونه دولتی سیدابراهیم فاتحی ناحیه دو با کسب 56 امتیاز به مربیگری علی رضایی سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

وی عنوان کرد: تیم دو و میدانی دانش‌آموزان آموزشگاه شهید رجائی ناحیه چهار آموزش و پرورش قم نیز با کسب 44 امتیاز به مربیگری گشتاسبی حائز رتبه دوم شد و تیم دو و میدانی آموزشگاه مرصاد ناحیه یک و تیم دو و میدانی بخش کهک با امتیاز مشابه 23 و مربیگری آقایان بختیاری و ضیغمی مشترکا سوم شدند.

رضایی در پایان به اجرای مرحله دوم طرح استعدادیابی دو و میدانی بانوان استان قم نیز اشاره کرد و افزود: مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان دختر آموزشگاه‌های استان قم نیز همزمان با بخش آقایان در مجموعه ورزشی شهید مهجوری قم به انجام رسید و هیئت دو و میدانی این مسابقات را با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم و همکاری خانم‌ها مریم باغبان و پریساسادات روحانی برگزار کرد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com