کد خبر ۳۵۵۸۶ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

برنامه یاس کبود از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف از پخش برنامه یاس کبود از این رسانه به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: برنامه یاس کبود ویژه شب شهادت حضرت زهرا (س) تولید شده است و 22 اسفندماه از ساعت 21:20 تا 23 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) بخشی از این برنامه است که در بخش اعتقادی به حمد و ثنای الهی، توحید و حقیقت آن، بعثت، اوضاع جهان، قرآن و عترت و حکمت احکام الهی می‌پردازد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف جهاد و مقاومت در راه حق را از محورهای دیگر این برنامه ذکر کرد و ادامه داد: استقامت پیامبر اکرم (ص) در تبلیغ دین، بیان شرایط جزیرة العرب، بیان مجاهدت‌های امیر مومنان حضرت علی (ع)، ریشه‌یابی نابه‌سامانی‌ها و ظهور کینه و نفاق جهان اسلام پس از رحلت از موضوعات دیگر این برنامه است.

عظیمی از پخش برنامه ام ابیها در روز 23 اسفندماه امسال از ساعت 8:40 تا 11:20 خبر داد و تصریح کرد: مؤلفه‌ها و عناصر حفظ شاخص‌های جامعه نبوی از نگاه حضرت صدیقه طاهره (س) و ریشه‌های انحراف جامعه از شاخص‌های نبوی بعد از رحلت پیامبراکرم (ص) از دیدگاه حضرت از محورهای این برنامه است.

وی یادآور شد:‌ ریشه‌های انحراف جامعه از شاخص‌های نبوی بعد از رحلت پیامبر از دیدگاه حضرت زهرا (س)، نداشتن نفوذ ایمان در قلوب، صحنه گردانی ماهرانه جبهه نفاق، دنیاگرایی، محدود انگاری شئون نبوت، برداشت نابه‌جا از عصمت پیامبر و تحریف جایگاه امامت از جمله محورهای این برنامه است.

وی چرایی غربت امانت‌های پیامبر اعظم(ص)، فراموش شدن حدیث ثقلین و غدیر، زمینه‌های رنگ باختن شاخص‌ها، بی‌دفاع ماندن مکتب، انزوای امام و انحراف از رهبری، شخصیت‌زدگی و سکوت خواص و آگاهان را از محورهای دیگر برنامه ام ابیها برشمرد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف با اشاره به محورهای دیگر برنامه ام ابیها گفت: فروپاشی نیروهای نظامی و دفاعی و بی‌تفاوتی عموم مردم، جعل حدیث، برداشت‌های نا‌به‌جا از آیات قرآن، منع حدیث نبوی با قصد تخریب شخصیت بزرگان، انحراف در شخصیت‌های بزرگ و آ‌گاهان، شخصیت‌زدگی از نگاه حضرت زهرا (س) و سکوت خواص از نگاه حضرت زهرا (س) از محورهای دیگر این برنامه است.

احمدی خاطرنشان کرد: در این برنامه همچنین بی‌تفاوتی مردم از نگاه حضرت زهرا (س)، آثار بی‌تفاوتی اقشار مختلف و دعوت امام و عذرتراشی مردم مطرح می‌شود و اقدامات حضرت صدیقه طاهره (س) برای اقامه ولایت الهی و شرحی بر حدیث شریف کساء با تأکید بر پیام‌های آیه شریفه تطهیر تبیین خواهد شد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com