کد خبر ۳۵۵۹۱ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم مطرح کرد

فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه تاکسی در تعطیلات نوروز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از آماده‌باش بیش از ۲ هزار دستگاه تاکسی خطی، بی‌سیم و گردشی در تعطیلات نوروزی برای خدمت‌رسانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به خدمات سازمان تاکسیرانی در زمینه مراکز خدمات تعمیرگاهی و سرویس‌های مختلف حمل و نقل تاکسیرانی در ایام نوروز گفت: برنامه‌ریزی‌های این سازمان برای خدمات‌رسانی تاکسی‌ها از 20 اسفندماه امسال تا 20 فروردین‌ماه سال 95 صورت گرفته است و جلساتی با شرکت‌های حمل و نقلی زیرپوشش داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تمام نیروها آماده‌باش کامل هستند و براساس برنامه‌ریزی انجام شده برای چهارشنبه و پنجشنبه پایان سال و ایام تعطیلات تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: تمام دستگاه‌ها در طول یکماه در قالب خودروهای بی‌سیم به صورت 24 ساعته با 6 شبکه 1829، 1828، 1833، 1838 و 21000 و 133 آماده دریافت درخواست شهروندان و خدمات‌رسانی هستند و در ایام یکماه به ویژه تعطیلات فروردین‌ماه، یک‌هزار دستگاه از تاکسی‌های گردشی و خطوط برای خدمات‌رسانی برنامه‌ریزی شدند.

عزتی با اشاره به آمادگی تعمیرگاه مجاز فنی و تخصصی تاکسیرانی واقع در میدان 72 تن جنب سازمان تاکسیرانی برای خدمات‌رسانی تصریح کرد: خدمات خودرویی مانند باتری‌سازی، مکانیکی، نقاشی، صافکاری، جلوبندی‌کار و قطعات یدکی خودروهای داخلی در این تعمیرگاه ارائه می‌شود که شماره تلفن این تعمیرگاه 36551414 است.

وی ادامه داد: کارواش نیز در این ایام واقع در جنب سازمان آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و زائران است، شهروندان در صورت تمایل می‌توانند با شماره 36551414 تماس حاصل کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع دو هزار دستگاه تاکسی اعم از خطی، گردشی، بی‌سیم و خودروهای شهرهای اقماری آماده‌باش هستند که یک سوم ناوگان را در برمی‌گیرد.

عزتی ادامه داد: شهروندان در زمینه انتقاد و پیشنهادات و نیاز شهروندان و زائران از جمله اشیای گمشده و ... می‌توانند با دفتر مرکزی کنترل و بازرسی تاکسیرانی با شماره تلفن 36628800 و 36616049 تماس حاصل کنند یا می‌توانند به محل دفتر واقع در خیابان موسی صدر نرسیده به میدان الهادی مراجعه داشته باشند.

وی یادآور شد: خودروهای گشت بازرسی در پایانه‌های مبادی ورودی شهر، 72تن (فدک)، امیرکبیر (عوارضی کاشان)، پایانه خرمشهر و مرکز شهر (میدان آستانه) برای کنترل خدمات حمل و نقل مستقر هستند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com