کد خبر ۳۵۶۴۷ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۱
به پاس افتخارآفرینی برای ورزش قم صورت گرفت

بهترین بازیکن فوتسال جام ملت‌های آسیا، میهمان آیین تجلیل از نخبه‌های تنیس قم

مراسم تجلیل از چهره‌های شاخص و موفق تنیس قم که در سال 1394 در میادین مختلف داخلی و بین‌المللی برای ورزش قم و خانواده تنیس افتخار کسب کردند و پرفروغ ظاهر شدند، امروز با حضور مسئولین ورزش قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تجلیل از چهره‌های شاخص و موفق تنیس قم که در سال 1394 در میادین مختلف داخلی و بین‌المللی برای ورزش قم و خانواده تنیس افتخار کسب کردند و پرفروغ ظاهر شدند، امروز با حضور مسئولین ورزش قم برگزار شد.

میزبان این مراسم مجموعه تنیس شهید حیدریان قم بود و با حضور حسن عابدی مدیر کل، روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش و حمید نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم، غلامرضا خانی رئیس هیئت تنیس و چند میهمان دیگر از چهره‌های شاخص تنیس قم قدردانی شد.

فوتسالیست‌های مطرح ایران و قم میهمان آیین تجلیل از نخبه‌های تنیس

میهمان ویژه این مراسم علی‌اصغر حسن‌زاده فوتسالیست مطرح استان قم و بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا در سال‌های 2014 و 2016 و بهترین فوتسالیست سال 2014 آسیا بود که به اتفاق محسن حسن‌زاده برادر بزرگتر خود در این مراسم حضور یافته بود.

در این مراسم ابتدا از برترین‌های لیگ تنیس قم قدردانی شد و با دعوت از مربی و بازیکنان تیم‌های تنیس آریاگرانول، مجتمع خاتم الانبیاء و شهید حیدریان قم از این تیم‌ها به واسطه کسب مقام‌های اول تا سوم فصل 1394 لیگ تنیس باشگاه‌های قم تجلیل شد.

بخش دیگری از مراسم قدردانی از افتخارآفرینان، برترین‌ها، چهره‌های شاخص و ملی‌پوشان تنیس قم در سال 1394 به تجلیل از نخبه‌های تنیس قم در رنکینگ برترین‌های تنیس زیر 10 سال ایران اختصاص داشت و در این قسمت از پنج تنیسور خوش‌آتیه قدردانی شد.

احسان حامدی، سهیل زندی‌فر، مهدی آدابی، آرش میرعارفی و علی سیدصالحی پنج تنیسوری هستند که به عنوان چهره‌های مستعد و آینده‌دار رده‌های پایه تنیس قم از آنها یاد می‌شود و به پاس افتخارآفرینی و قرار گرفتن در جمع برترین‌های کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

قسمت سوم از مراسم تجلیل از افتخارآفرینان، برترین‌ها و چهره‌های شاخص تنیس قم در سال جاری مربوط به تقدیر از ملی‌پوشان و مدال‌آوران میادین بین‌المللی تنیس بود و در این بخش از امیرحسین بادی، محمدحسین جلالیان، سینا یوسف‌زاده و مهرداد میرعارفی تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از مربیان و حامیان مالی تنیس قم

حسین لطفی مربی موفق، خوش‌نام و با سابقه تنیس قم که بازیکنان و تنیسورهای مستعد و توانمندی را به سطح اول تنیس قم و کشورمان معرفی کرده، به عنوان مربی نمونه و موفق رشته تنیس قم در سال 1394 در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.

به واسطه درخشش بانوان تنیس‌باز قم در مسابقات لیگ و پیکارهای تنیس قهرمانی کشور که با صعود همزمان دو تیم به لیگ برتر تنیس بانوان باشگاه‌های کشور و کسب مقام‌های ارزنده در لیگ‌های دسته‌های اول و دوم و پیکارهای قهرمانی کشور همراه بود، از خانم فائزه خدا کرمی به عنوان نایب‌رئیس، مربی و بازیکن شاخص تنیس قم در کنار دو بازیکن موفق این رشته یعنی نازنین‌سادات حسینی و سمیه لطیفی نیز قدردانی شد.

داورانی که در رقابت‌های فصل جاری لیگ تنیس باشگاه‌های استان قم قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند یعنی آقایان اشعری، کتابی و قنبری نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند، ضمن اینکه دیگر بخش آیین تجلیل از افتخارآفرینان، برترین‌ها، چهره‌های شاخص و ملی‌پوشان تنیس قم در سال 1394 به قدردانی از حامیان مالی تنیس قم یعنی آقایان عزتی مدیر شرکت فرا فرم‌سازه قم، شهناززاده مدیر شرکت آریاگرانول قم اختصاص داشت.

در بخش پایانی این مراسم علی‌اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن حال حاضر فوتسال آسیا و دارنده عنوان برترین بازیکن جام ملت‌های 2016 که یک ماه قبل در ازبکستان به انجام رسید به همراه برادر بزرگتر خود یعنی محسن حسن‌زاده از سوی هیئت تنیس قم تجلیل شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com