کد خبر ۳۳۰۰۶ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۸
26 آذرماه امسال

معلمان پژوهنده قم تجلیل می‌شوند

رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از تجلیل از معلمان پژوهنده قم در 26 آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، امیر ملاحسینی ظهر امروز در حاشیه زنگ پژوهش که در هنرستان فنی و حرفه‌ای حضرت زهرا (س) برگزار شد، با اشاره به آغاز هفته پژوهش از 22 آذرماه امسال گفت: جشنواره دانش‌آموزی 18 آذرماه امسال با حضور معاون استاندار و سایر مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد که برگزیدگان آن تقدیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش در نمایشگاه فن بازار دارای دو غرفه بود که در غرفه دانش‌آموزی، آثار دانش‌آموزان در دانشگاه قم نمایش داده شد و غرفه‌ای از آثار معلمان پژوهشگر نیز وجود داشت که معلمان مقالات، ‌تحقیق و پژوهش‌های خود را در آن عرضه کردند.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: در همایشی که از سوی ستاد هفته پژوهش استان 17 آذرماه در دانشگاه قم برگزار شد، سه نفر از معلمان و سه نفر از دانش‌آموزان پژوهشگر تقدیر شدند.

وی با اشاره به نواختن زنگ پژوهش در مدارس قم تصریح کرد: مراسمی امروز با عنوان زنگ پژوهش در مدرسه حضرت زهرا (س) ناحیه یک، مدرسه نواب ناحیه دو، مدرسه حضرت زهرا (س) ناحیه سه و مدرسه شهید رجایی ناحیه چهار برگزار شد.

ملاحسینی از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان پژوهنده خبر داد و افزود: این مراسم 26 آذرماه امسال با حضور معلمان منتخب پژوهشگر در باشگاه فرهنگیان واقع در خیابان ساحلی پس از فرمانداری از ساعت 10 تا 12 ظهر برگزار می‌شود و از صاحبان پایان‌نامه‌ها،‌ مقالات و کارهای پژوهشی برتر در آن تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به طرح معلمان پژوهنده گفت: معلمان براساس این طرح تحقیق و پژوهش کلاسی انجام می‌دهند و پایان سال تحصیلی آثار خود را تحویل می‌دهند که آثار بررسی و داوری شده و به منتخبان جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌ دانش‌آموزی حرکت به سوی علم و عمل، برنامه‌های آموزشی، کارگاه‌های مقاله‌نویسی و آموزش در زمینه‌ جشنواره‌های بین‌المللی خوارزمی نوجوان از برنامه‌های پژوهشی دیگر است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com