کد خبر ۳۵۶۶۰ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۷

احداث آزادراه قم-آوه و اتصال کریدور شمال و جنوب کشور

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قم اظهار داشت: احداث آزادراه قم-آوه (به طول 40 کیلومتر) موجب اتصال کریدور شمال و جنوب کشور خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در جلسه ای که به منظور هماهنگی بیشتر جهت تامین ایمنی حداکثری سفرهای نوروزی استان قم با حضور پلیس راه استان  در این اداره کل برگزار شد، حسن صبوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان طی سخنانی اظهار داشت: اقدامات خوبی در راستای افزایش ضریب ایمنی تردد مسافران نوروزی طی روزهای گذشته از جمله بهسازی و روکش آسفالت، خط کشی، پاکسازی حریم و... انجام گرفته است.

وی به رفع تجاوز از حریم راه طی روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه دستفروشان بدون مجوز در طول راههای استان قم تاکنون عامل حوادث جاده ای فراوانی بوده اند که خوشبختانه با هماهنگی های بعمل آمده با مراجع قضایی استان نسبت به جمع آوری  آنها اقدام شد.

صبوری ضمن قدردانی از همکاران این اداره کل که با همه مشکلات طی سال 94 دهها طرح عمرانی را در استان قم به بهره برداری رسانیده اند، عنوان نمود: واقعیت این است که چند محور جاده ای استان قابلیت تبدیل به آزادراه را دارند از جمله محور قم-آوه به طول 40 کیلومتر که در صورت احداث، اتصال کریدور شمال و جنوب کشور را رقم خواد زد.

وی احداث این آزادراه را با توجه به پیامدهای آن از موجبات شکوفایی در محورهای مواصلاتی استان قم خواند و ادامه داد: امیدواریم در سال 95 بتوانیم تعریف بودجه احداث رینگ کمربندی استان قم به طول 110 کیلومتر را در قالب طرح های عمرانی استان قم بگنجانیم.

 

منبع: فردونيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com