کد خبر ۳۵۶۷۲ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۱
از سوی کادر فنی تیم ملی دانشجویان صورت گرفت

دعوت 5 فوتسالیست قم برای اعزام به مسابقات دانشجویان آسیا

بازیکنانی که در بین نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان از استان قم انتخاب شده‌اند، عضو نمایندگان قم در فصل 1394 لیگ‌های دسته‌ اول و برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور بوده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، بازیکنانی که در بین نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان از استان قم انتخاب شده‌اند، عضو نمایندگان قم در فصل 1394 لیگ‌های دسته‌ اول و برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور بوده‌اند.

این بازیکنان در ترکیب تیم‌ فوتسال یاسین‌پیشرو قم در مسابقات هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و همچنین تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های ایران به میدان رفته و مهره‌های موثر تیم خود بودند.

دعوت از بازیکنان شاخص و مطرح فوتسال کشور برای حضور در اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان با هدف حضور پرقدرت تیم ملی کشورمان در دومین دوره‌ رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا در سال 2016 صورت گرفته است.

به همین منظور کادر فنی تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران برای انتخاب بازیکنان مورد نظر خود در مرحله نخست تعداد 86 بازیکن از سراسر کشور را مرحله آغازین اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کرد در حالی که این اردو به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار خواهد شد.

اردوهای تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان در سه مرحله برگزار خواهد شد و بازیکنان دعوت شده باید بر اساس مدارک و برنامه اعلام شده در این اردو شرکت کنند و کارت ملی، کارت دانشجویی، گذرنامه، پرینت انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94، معرفی نامه از دانشگاه خود و کارت باشگاهی را همراه داشته باشند.

سیدعلی حسینی، میثم ایلانلو و عابد خسروبیگی به عنوان دانشجویان دانشگاه پیام نور قم، روح‌الله ایثاری به عنوان دانشجوی دانشگاه فرهنگیان قم و مسلم اولاد قباد از دانشگاه آزاد اسلامی نمایندگان فوتسال قم در اردوی آماده‌‌سازی تیم ملی دانشجویان ایران محسوب می‌شوند.

مسلم اولاد قباد بازیکن با تکنیک و آینده‌دار تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در حالی به تیم ملی دانشجویان دعوت شده که در هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از ستاره‌های تیم خود بود و در پایان لیگ هفدهم نیز از سوی کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ 1394 انتخاب شد.

میثم ایلانلو نیز در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عضو تیم یاسین‌پیشرو قم بود و همراه با این تیم به مقام ششم لیگ برتر دست یافت، ضمن اینکه روح‌الله ایثاری و سیدعلی حسینی به همراه تیم آتلیه‌طهران قم در مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مقام سوم را کسب کردند.

این در حالی است که بر اساس قوانین و مقررات فدراسیون جهانی دانشجویان و فدراسیون آسیا، متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1366 تا دهم دی‌ماه سال 1377 مجاز به همراهی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان در مسابقات 2016 قهرمانی آسیا هستند.

زمان و میزبان برگزاری دومین رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا در سال 2016 نیز مشخص شده و تیم‌های مدعی قهرمانی قاره کهن از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه سال 1395 به میزبانی شهر آلماتی کشور قزاقستان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com