کد خبر ۳۵۷۶۶ انتشار : ۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۰

برپایی نمایشگاه «بهار فاطمی» با موضوع سبک زندگی اسلامی در امامزاده شاه سید علی(ع)

نمایشگاه «بهار فاطمی» ویژه نوروز 95 شامل سلسله مباحثی با موضوع سبک زندگی اسلامی در آستان مقدس امامزاده شاه سید علی(ع) برپا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم ، طرح آرامش بهاری که از 28 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز 95 ادامه خواهد داشت، در قالب خیمه‌های معرفت با حضور 100 مبلغ اعزامی و مستقر اوقاف قم در حال برگزاری است.

بر این اساس علاوه بر غرفه‌های معمول از جمله قرآن بخوانید جایزه بگیرید، نقاشی ویژه کودکان، پاسخ به سوالات شرعی، مشاوره وقف و سخنرانی چند رسانه‌ای، شاهد برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه‌های فرهنگی و همچنین غرفه‌های ویژه نیز هستیم.

از جمله این غرفه‌ها می‌توان به بخش معرفی امامزادگان در خیمه معرفتی که در صحن فاطمی حرم مطهر فاطمه معصومه(س) برپا شده اشاره کرد.

در این غرفه علاوه بر ارائه نقشه‌های راهنما و اطلاعات تصویری راجع به بقاع متبرکه قم، معرفی کاملی از آستان امامزادگان شاخص قم همچون علی بن جعفر(ع)، سید معصوم(ع)، شاه سید علی(ع) و موسی مبرقع(ع) صورت می‌گیرد.

همچنین نمایشگاه بهار فاطمی شامل سلسله مباحثی با موضوع سبک زندگی اسلامی نیز در کنار خیمه معرفت آستان مقدس امامزاده شاه سید علی(ع) برپا شده که طی روزهای نخست نوروز امسال، با استقبال خوبی از سوی زائران روبرو شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com