کد خبر ۳۵۷۷۶ انتشار : ۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۲
جانشین رئیس ستاد تسهیلات زائرین استان قم:

روند خدمت رسانی به زائرین مطلوب است/ کمیته های ستاد به صورت روزانه رصد و ارزیابی می شوند

جانشین رئیس ستاد تسهیلات زائرین استان قم با بیان اینکه روند خدمت رسانی به زائرین مطلوب است اظهار کرد: کمیته های ستاد به صورت روزانه رصد و ارزیابی می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائرین استان قم ، یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، بیانات رهبر معظم انقلاب در نوروز 95 را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم فرمایشات و دستورات ایشان نقشه راه مدیران دولتی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تلاشهای اعضای ستاد تسهیلات زائرین و متولیان خدمت رسانی به مردم بسیار مطلوب بوده است افزود: سال جاری یکی از بهترین سالها از جهت خدمت رسانی به زوار بوده است.

عالی پور با اشاره به حضور فعال ماموران امدادی و انتظامی در معابر شهری و برون شهری ادامه داد: این مسئله موجب کاهش چشمگیر حوادث و تلفات در روزهای پایانی سال 94 و هچنین نخستین روز سال نو شد.

جانشین رئیس ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم ادامه داد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی ماموران امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج)، شاهد آرامش و امنیت در سطح استان قم بوده ایم.

 

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار از مسئولین کمیته های مختلف در خدمات رسانی به زوار و مجاورین حرم کریمه اهل بیت (س) قدردانی کرد و گفت: عملکرد این کمیته ها به صورت روزانه مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com