کد خبر ۳۵۸۰۷ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۷
فرمانده نیروی انتظامی کشور:

کاهش تخلفات و تصادفات نسبت به سال مشابه/ درصد جرائم در قم کاهش یافته است

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: با همت نیروهای انتظامی و همکاری مردم، درصد تخلفات، تصادفات و جانباختگان نسبت به زمان مشابه سال گذشته در قم کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در قم، لغزندگی جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور به دلیل بارندگی را علت بروز حوادث رانندگی در چند روز گذشته عنوان کرد.
وی گفت: به همه رانندگان وسایل نقلیه توصیه می کنیم که برای حفظ جان خود و سایر سرنشینان خودرو، حتما حین رانندگی به رعایت نکات و مسائل ایمنی که از سوی عوامل راهنمایی رانندگی اعلام می شود، توجه کافی داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی همچنین با اشاره به موضوعات امنیتی در ایام تعطیلات نوروزی تصریح کرد: طبق آخرین آمار و گزارش های رسیده در شبانه روز گذشته، وضعیت امنیتی کشور چه در مرزها و چه در جاده ها، شهرها و روستاها بسیار خوب و مطلوب بوده و مردم مشغول دید و بازدید عید، مسافرت و زیارت و سیاحت هستند و امیدواریم در پناه نظم، امنیت و آرامشی که در کشور وجود دارد، ایام خوبی را داشته باشند.
وی در بخشی از سخنان خود به امنیت در قم و فعالیت های ناجا در طرح نوروزی برای برقراری امنیت و نظم اشاره کرد و افزود:آمار نشان می دهد که درصد جرائم مختلف در این استان کاهش یافته و در خصوص مباحث ترافیکی نیز با همت نیروهای انتظامی و همکاری مردم، درصد تخلفات، تصادفات و جانباختگان نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com