کد خبر ۳۶۰۰۰ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳
قائم مقام شهردار قم خبر داد

تسهیلات ویژه برای ساخت هتل‌های پنج ستاره در بلوار پیامبر اعظم

محمدرضا معرفت قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری اظهار داشت :برای اینکه بخش خصوصی رغبت بیشتری به ساخت هتل پنج ستاره در قم داشته باشد امتیازهای ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته‌ایم تا سرمایه‌گذاری در این بخش صرفه اقتصادی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا معرفت بلوار پیامبر اعظم(ص) را یکی از مهم‌ترین محورهای زیارتی برای سرمایه‌گذاری دانست و اظهار کرد: از تمام هتل‌داران برای ساخت هتل‌های 5 ستاره در حاشیه این بلوار درخواست همکاری شده و دو سرمایه‌گذار برای ساخت هتل پنج ستاره در این بلوار اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: شورای اسلامی شهر قم این دو مورد سرمایه‌گذاری را تصویب کرده و مقدمات کار در حال انجام است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با بیان اینکه شهر قم با وجود حضور گردشگران و زائران خارجی هتل پنج ستاره ندارد، افزود: ساخت هتل‌های پنج ستاره نیاز به سرمایه‌گذاری کلان دارد و افرادی که در این بخش سرمایه‌گذاری می‌کنند نگران بازگشت سرمایه خود هستند.

وی با اشاره به نیاز شهر قم به ساخت هتل‌های پنج ستاره اظهار کرد: در قم سمینارهایی با حضور گردشگران و زائران خارجی برگزار می‌شود ولی مهمانان خارجی در هتل‌های تهران استقرار می‌یابند.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری تاکید کرد: برای اینکه بخش خصوصی رغبت بیشتری به ساخت هتل پنج ستاره در قم داشته باشد امتیازهای ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته‌ایم تا سرمایه‌گذاری در این بخش صرفه اقتصادی داشته باشد.

معرفت معافیت از پرداخت عوارض صدور پروانه را یکی از تسهیلات ویژه شهرداری برای این گونه سرمایه‌گذاری بیان کرد و افزود: برای سرمایه‌گذارانی که برای ساخت هتل پنج ستاره در بلوار پیامبر اعظم(ص) اعلام آمادگی کنند زمین با قیمت تمام شده کنونی در نظر گرفته می‌شود ولی هزینه آن بعد از راه‌اندازی هتل دریافت خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوانی که در بلوار پیامبر اعظم(ص) وجود دارد تصریح کرد: در این بلوار پروژه‌های مختلف فرهنگی، تجاری، مذهبی، گردشگری و اقامتی طراحی‌ شده که برای اجرایی شدن این طرح‌ها از حضور سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com