کد خبر ۳۹۲۲۸ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸
عضو شورای شهر قم مطرح کرد

انتقاد از بازگشت مکرر مصوبات شورای شهر از فرمانداری/ برخی در خصوص بلوار پیامبر اعظم شیطنت می‌کنند

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه بهترین محل تصمیم‌گیری در خصوص طرح‌ها و لوایح شهری شورای شهر است گفت: چرا باید هر مصوبه شورا که ساعت‌ها روی آن بحث و بررسی شده از سوی فرمانداری برگشت بخورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام سید محمد آتش زر شنبه شب در دویست و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمانی شهید باکری برگزار شد، با اشاره به برخی موارد اختلافی فرمانداری و شورای شهر در خصوص مصوبات اظهار کرد: رویه غلطی در حال شکل گیری است چرا باید مصوبات شورا مجدداً به هیات حل اختلاف ارجاع شود؟

وی با تاکید بر اینکه بهترین محل تصمیم گیری در خصوص طرح‌ها و لوایح شهری شورای شهر است تصریح کرد: چرا باید هر مصوبه شورا برگشت بخورد آن هم از جایی که جمع معدودی نظر می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگشت مصوبه شورا در خصوص پروژه سرمایه گذاری در بلوار پیامبر اعظم خاطرنشان کرد: در خصوص بلوار پیامبر اعظم برخی در حال شیطنت هستند.

وی گفت: تصمیمات اساسی که شورا می‌گیرد چرا باید مجدد به مشکل بخورد حال آنکه زمان زیادی برای تصمیم گیری در خصوص این موارد صرف شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در خصوص بلوار پیامبر اعظم تصریح کرد: بحثی که در شورای عالی شهرسازی صورت گرفته در حالی است که این پروژه طرح دارد و مصوبه کمیسیون ماده پنج دارد و سال‌ها جلسات تشکیل می‌شد و بحث صورت گرفته است.

وی ادامه داد: حال همه این مسائل باید کنار گذاشته شود و آقایی در این جلسه شورای عالی صحبت کرده و شهر ما را متضرر کند که باید جلوی این کار گرفته شود.

آتش زر با تاکید بر اینکه باید به مسؤولان مربوطه گزارش داده شود و جلوی این اتفاقات گرفته شود افزود: شورا پیگیر این مساله خواهد بود و نمی‌گذاریم حق مردم در این پروژه ضایع شود.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com