کد خبر ۳۶۰۳۸ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳
با تصمیم هیئت تکواندو استان قم

مربی تیم ملی، مدیر فنی تیم‌های تکواندو استان قم شد

هیئت تکواندو استان قم مربی تیم ملی کشورمان را به عنوان مدیر فنی تیم‌های این هیئت برای حضور موفق در مسابقات کشوری سال 95 معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،تلاش برای حضور موفق و پرافتخار تکواندوکاران قم در مسابقات سال 95 موجب شد تا هیئت تکواندو استان قم تصمیم به انتخاب مربی تیم ملی تکواندو به عنوان مدیر فنی تیم‌های رده‌های سنی مختلف تکواندو قم بگیرد.

این در حالی است که تکواندو قم در تمام‌ سال‌های فعالیت خود همواره در رده‌های سنی مختلف از مسابقات گوناگون کشوری موفقیت‌ها و مدال‌های ارزشمندی کسب کرده و رشته‌ای موفق برای ورزش قم هم در عرصه‌های داخلی و هم در میادین برون‌مرزی بوده است.

حضور در رقابت‌های تکواندو رده‌های سنی مختلف قهرمانی کشور و کسب مجوز برای عضویت در تیم‌های ملی تکواندو ایران برای حضور در پیکارهای بین‌المللی، آسیایی و جهانی از جمله مقاصدی است که هیئت تکواندو استان قم را بر آن داشت تا حمید باقی‌نژاد مربی تیم ملی و مدیر فنی فعلی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران را به عنوان مدیر فنی تیم‌های تکواندو قم انتخاب کند.

حمید باقی‌نژاد مربی‌ای است که سال گذشته در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی رده سنی خردسالان کشور که در خانه تکواندو تهران به انجام رسید و با قهرمانی تیم تهران (الف) پایان یافت مربی این تیم بود و عنوان برترین مربی کشور را به خود اختصاص داد.

در این مسابقات 30 تیم از سراسر کشور حضور داشتند که در پایان رقابت‌ها تیم تهران (الف) با کسب دو نشان طلا، دو نقره و یک برنز در مکان نخست قرار گرفت، البرز با یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز، زنجان با دو طلا و یک نقره و اصفهان با یک طلا و یک نقره عناوین دوم تا چهارم را به دست آوردند.

با پایان رقابت‌های خردسالان کشور در سال 94 حمید باقی‌نژاد از تهران به عنوان بهترین مربی، علیرضا ابوطالبی از قم به عنوان بهترین سرپرست، ابوالفضل خلیجی از بوشهر به عنوان بهترین بازیکن، احمد اخلاقی از سمنان و علی بای‌سرخی از مازندران به عنوان بهترین داوران انتخاب شدند.

حمید باقی‌نژاد در حالی مسئولیت مدیریت فنی تکواندو قم را بر عهده گرفته است که مربی و مدیر فنی تیم ملی نونهالان تکواندو ایران است و نخستین رقابتی‌ که باید این مسئولیت را پیگیری کند، مسابقات آزاد انتخابی تکواندو نوجوانان ایران در اردیبهشت‌ماه سال جاری است.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی نوجوانان کشورمان در حالی اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که تکواندوکاران پس از درخشش در پیکارهای آسیایی قرار است نیمه دوم سال جاری و دقیقا در آبان‌ماه سال 95 در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی کانادا به میدان بروند.

بر همین اساس مسابقات انتخابی تکواندو نوجوانان قم در 10 وزن با حضور حمید باقی‌نژاد به عنوان مدیر فنی تیم‌های استان قم روز جمعه بیست و هفتم فروردین ماه برگزار می‌شود و تا این تیم با بهترین نفرات در مسابقات آزاد کشوری برابر حریفان قرار بگیرد.

منبع:فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com