کد خبر ۳۶۰۴۷ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶
رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم خبر داد

ژیمناستیک جزو هیئت‌های برتر ورزش قم

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم گفت: این هیئت ورزشی به سبب مدال‌های متنوعی که در سال 94 کسب کرد جزو هیئت‌های برتر ورزش قم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، غلامرضا ملکی صبح امروز در دیدار با اعضای موسسه رسانه‌گستر کریمه قم راجع به وضعیت ژیمناستیک قم اظهار کرد: دومین دوره‌ای است که ریاست این هیئت ورزشی را بر عهده دارم و تا آذرماه سال جاری که این مسئولیت ادامه دارد برای موفقیت آن در سطح استان و کشور تلاش خواهم کرد.

وی ادامه داد: از سال 1386 در خدمت این رشته ورزشی هستم و با تجاربی که از سال‌ها فعالیت در ریاست هیئت کاراته استان قم دارم سعی کرده‌ایم ژیمناستیک را که زمانی یک رشته محروم بود به یک رشته ورزشی موفق و مدال‌آور برای ورزش قم تبدیل کنیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم بیان کرد: همواره ژیمناستیک قم بین استان‌های مختلف کشور در بین 10 هیئت رده سوم قرار داشت اما امروز به واسطه تلاش‌هایی که برای رشد و توسعه این رشته و همچنین کسب مدال از میادین مختلف قهرمانی کشور انجام شده، در ارزیابی فدراسیون یکی از هیئت‌های اول تا پانزدهم و دارای عملکرد خوب هستیم.

وی یادآور شد: البته در مقایسه با استان‌هایی که چند دهه در این رشته سابقه فعالیت و مدال‌آوری دارند قابل مقایسه نیستیم اما به سهم خود از طریق بکارگیری مربیان و مدرسین  برجسته این رشته، آموزش مربیان، اعزام‌ها و برگزاری مسابقات مختلف استانی برای تحول در ژیمناستیک قم تلاش کرده‌ایم.

ملکی بیان کرد: ما هیئتی هستیم که تامین بیشتر هزینه‌های این رشته بر عهده خودمان است، البته اداره کل ورزش و جوانان دو سالن اختصاصی ژیمناستیک را در اختیار این اداره کل قرار داده و بودجه‌ای که به هیئت اختصاص می‌گیرد نیز بر اساس فعالیت هیئت طبق تقویم سالیانه و شاخص‌های مد نظر اداره کل ورزش و جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز مسابقات مهمی پیش‌روی استعدادهای ژیمناستیک قم است اما طبق تقویم فدراسیون ژیمناستیک معمولا مسابقات مهم اعم از لیگ‌ها و پیکارهای قهرمانی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان رده‌های سنی مختلف در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم بیان کرد: در بخش بانوان نیز فعالیت‌های بسیار خوبی در این رشته صورت گرفته است و با تلاش‌های خانم رفیعی‌پور که مسئولیت نایب‌رئیسی هیئت ژیمناستیک را بر عهده دارد، در بخش بانوان شاهد تحول چشمگیری بوده‌ایم.

وی یادآور شد: هر شب تعداد زیادی از استعدادهای شناسایی شده توسط مربیان استعدادیاب هیئت، به صورت جدی با 6 وسیله موجود در خانه ژیمناستیک منطقه انسجام قم، برای قهرمان‌پروری و حضور درخشان در رقابت‌های کشوری تلاش و تمرین ویژه انجام می‌دهند و به زودی از آنها در سطح کشور بیشتر خواهیم شنید.

ملکی در پایان اظهار کرد: یکی از هیئت‌هایی هستیم که با حدود چهار هزار ورزشکار بیمه شده، در افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافته ورزش قم در سال قبل تاثیر بسیار زیادی داشته است و یقینا با تجهیز امکانات، ژیمناستیک را به عنوان یکی از رشته‌های پرمدال ورزش قم تبدیل می‌کنیم.

گفتنی است در پایان این دیدار اعضای موسسه رسانه‌گستر کریمه به اتفاق رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم بازدید کاملی از خانه ژیمناستیک منطقه انسجام قم و امکانات و تجهیزات این سالن داشتند و در جریان فعالیت‌های ژیمناستیک قم قرار گرفتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com