کد خبر ۳۶۰۷۰ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۱
رئیس هیئت بوکس استان قم خبر داد

دعوت مشتزن قم به اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان ایران

رئیس هیئت بوکس استان قم از دعوت بوکسور قمی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی 2016 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مجید عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: محمد مردی به نمایندگی از بوکس قم به اردوی جدید تیم ملی کشورمان در رده سنی بزرگسالان دعوت شده و ان‌شاءالله با نشان دادن توانمندی و قابلیت‌های فنی خود به عضویت ثابت تیم ملی درخواهد آمد.

وی ادامه داد: برای این منظور گفت‌وگویی با دکترحسینی نایب‌رئیس فدراسیون بوکس داشتیم و قرار شد پس از کسب نتیجه ضعیف هشت بوکسور ایران در مسابقات انتخابی المپیک که در کشور چین برگزار شد، نماینده قم از دور دوم اردوی تیم ملی بوکس در کنار دیگر ملی‌پوشان حضور یابد.

رئیس هیئت بوکس استان قم بیان کرد: اردوی جدید تیم ملی رده سنی بزرگسالان بوکس کشورمان از روز چهارشنبه هفته جاری یعنی بیست و پنجم فروردین ماه به میزبانی سالن بوکس مجموعه ورزشی انقلاب تهران زیر نظر مربیان این تیم تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اردو به منظور حضور تیم ملی کشورمان در یکی دیگر از میادین کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود، اضافه کرد: گزینشی جدید مسابقات المپیک به میزبانی کشور آذربایجان پیش‌روی ملی‌پوشان بوکس کشورمان قرار دارد.

عباس‌زاده با بیان اینکه انتخابی مسابقات بوکس المپیک برزیل اواسط خرداد ماه به میزبانی کشور آذربایجان به انجام خواهد رسید، عنوان کرد: طبق هماهنگی با نایب‌رئیس فدراسیون بوکس کشورمان و مدیر تیم‌های ملی مقرر شد بوکسور مطرح قم یعنی محمد مردی نیز از بیست و هفتم فروردین در اردوی تیم ملی حضور یابد.

وی خاطرنشان کرد: در این روز رقابت‌های انتخابی درون‌اردویی تیم ملی بوکس برگزار می‌شود و محمد مردی برای آزمایش بخت خود این شانس را دارد که با بهترین میزان آمادگی و توان بالای فنی با حریفان روبه‌رو شده و بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد.

رئیس هیئت بوکس استان قم عنوان کرد: محمد مردی در صورت کسب نتیجه مثبت در انتخابی بیست و هفتم فروردین‌ماه به مسابقات انتخابی المپیک در آذربایجان اعزام می‌شود و به امید خدا بوکس شانس ورزش قم برای کسب سهمیه این رویداد مهم سال 2016 را احیا می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت آمادگی محمد مردی در حال حاضر، عنوان کرد: مردی سال گذشته یکی از آماده‌ترین اعضای تیم هیئت بوکس قم در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور بود اما متاسفانه در اوج رقابت برای کسب مدال دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه سر شد و به همین دلیل نتوانست مسابقات را ادامه بدهد و اکنون آخرین شانس خود را برای سهمیه المپیک آزمایش می‌کند.

عباس‌زاده در ادامه با اشاره به پیگیری دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بوکس کشورمان با حضور 13 مشتزن از استان‌های مختلف، ابراز کرد: این اردو از چهارشنبه هفته جاری در اوزان منهای 52، 60، 64، 69، 75 و 91 کیلوگرم تشکیل می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com