کد خبر ۳۶۱۶۴ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱
نایب‌رئیس انجمن‌های ورزشی استان قم خبر داد

میزبانی قم از مرحله نهایی لیگ سافت‌بال بانوان ایران

نایب‌رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای میزبانی رقابت‌های مرحله نهایی سافت‌بال بانوان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،ندا زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برای پذیرش میزبانی دیدارهای مرحله نهایی مسابقات لیگ سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور تنها یک موضوع را باید به صورت جدی پیگیری کنیم و آن به محل اسکان تیم‌های شرکت کننده اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در ارتباط با اداره کل ورزش و جوانان و چند ارگان دیگر به دنبال این هستیم که یک مکان مناسب را برای اسکان تیم‌های شرکت کننده و میزبانی این رقابت‌ها در نظر بگیریم و تیم قم پذیرای سه رقیب دیگر حاضر در مرحله نهایی فصل 95 – 1394 لیگ سافت‌بال بانوان ایران باشد.

نایب‌رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: با برنامه‌ریزی انجمن سافت‌بال فدراسیون، با هدف حمایت و تقویت باشگاه‌های ورزشی فعال در رشته سافت‌بال، در این دوره از مسابقات لیگ سافت‌بال باشگاه‌های کشور شاهد رقابت تیم‌ها در دو گروه به شکل مناطق شمال و جنوب بودیم.

وی ابراز کرد:‌ انگیزه انجمن سافت‌بال از برگزاری این مسابقات این بود که در دو گروه و در هر گروه در یک دوره بدون در نظر گرفتن تقسیم‌بندی‌های جغرافیایی، باشگاه‌های ورزشی مطرح در کشور با یکدیگر به رقابت بپردازند و در نهایت تیم‌های منتخب هر گروه به منظور تعیین قهرمان در مرحله نهایی به میدان بروند.

زمانی با بیان اینکه از دیگر اهداف برگزاری این رقابت‌ها توسعه سافت‌بال در تمام نقاط ایران است، افزود: آموزش این رشته به خوبی سرلوحه کار انجمن سافت‌بال و فدراسیون انجمن‌های ورزشی قرار گرفته و هر ساله شاهد برگزاری با کیفیت‌تر لیگ نسبت به دوره قبل از آن هستیم.

وی با اشاره به تیم‌های حاضر در گروه‌های دوگانه مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات، بیان کرد: تیم منتخب هیئت انجمن‌های ورزشی قم در گروه دوم با حریفان خود از اصفهان و چهارمحال و بختیاری به رقابت پرداخت، ضمن اینکه در دیگر گروه تیم‌های کرسینی، آذرخش تهران و انجمن سافت‌بال تهران پیکار کردند.

نایب‌رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم اضافه کرد: تیم هیئت قم در گروه منطقه جنوب قرار داشت و رقابت‌های لیگ سافت‌بال بانوان ایران در این منطقه به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان برگزار شد و با صعود تیم‌های میزبان و قم به مرحله نهایی همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: دیدارهای مرحله مقدماتی به میزبانی هیت اصفهان با حضور تیم این هیئت و تیم‌های هیئت قم و چهارمحال و بختیاری برگزار شد که در نهایت تیم اصفهان در جایگاه نخست ایستاد و تیم هیئت قم رتبه دوم را کسب کرد تا این دو تیم جواز حضور در مرحله نهایی لیگ سافت‌بال بانوان ایران را کسب کنند.

زمانی با اشاره به نتایج تیم سافت‌بال بانوان قم در مرحله مقدماتی، عنوان کرد: تیم ما در جدال با تیم چهار محال و بختیاری به برتری قاطع 18 بر 6 دست یافت و در دیدار با اصفهان با اختلافی بسیار اندک مغلوب شد تا به عنوان تیم دوم صعود کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com