کد خبر ۳۶۱۸۲ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

عمليات بهسازي ورودي جعفريه به قم پيگيري مي‌شود

شهردار منطقه ۶ قم گفت: تاكنون شهرداري با توجه به درخواست‌هاي مردمي در ورودي جعفريه خدماتي را ارائه كرده است اما پيگيري و مطالعات براي بهسازي اين منطقه از دستگاه‌هاي ذيربط پيگيري مي‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سيد محمد موسوي‌منش  مجاورت با كمربندي و حريم شهر را از ويژگي‌هاي موقعيت جغرافيايي منطقه ۶ شهري قم برشمرد و اظهار كرد: حريم شهر قم منطقه خارج از كمربندي اين شهر است و شهرداري نمي‌تواند در اين مناطق اجازه ساخت و ساز را صادر كرده و خدمات‌رساني داشته باشد.

وي با اشاره به اينكه ورودي جعفريه محل اصلي ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم است، اضافه كرد: تاكنون شهرداري با توجه به درخواست‌هاي مردمي در اين منطقه خدماتي را ارائه كرده است اما پيگيري و مطالعات براي بهسازي اين منطقه از دستگاه‌هاي ذيربط پيگيري مي‌شود.

شهردار منطقه ۶ قم با بيان اينكه در سال جاري به ورودي جعفريه، سكونت‌گاه‌هاي غير رسمي و تامين امنيت ترددها در تقاطع‌هاي كمربندي با خيابان‌هاي شرياني به صورت ويژه توجه مي‌شود، عنوان كرد: اميدواريم با همكاري استانداري قم و اداره‌كل راه و شهرسازي استان بتوانيم در منطقه ورودي جعفريه به شهر قم اقدامات قابل توجهي را انجام دهيم.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به وضعيت اقليمي شهر و كمبود منابع آبي تلاش‌هاي لازم براي جداسازي آب خام از آب شرب شهري انجام مي‌شود تا بتوانيم در سال جاري به نتايج مطلوب‌تري در اين حوزه برسيم.

منبع: شهرنیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com