کد خبر ۳۸۵۳۴ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵
سرپرست اداره کل فنی و طراحی شهرداری قم خبر داد

تکمیل نقشه‌های اجرایی پروژه تقاطع زینبیه و نیروی هوایی تا ماه آینده

سرپرست اداره کل فنی و طراحی شهرداری قم از تکمیل نقشه‌های اجرایی پروژه تقاطع زینبیه و نیروی هوایی تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی اظهار کرد: تقاطع بلوار زینبیه با بلوار نیروی هوایی و امامزاده ابراهیم در دستور کار شهرداری قرار گرفته و اقدامات لازم در خصوص این پروژه در حال انجام است.

 وی با اشاره به انجام مراحل نهایی طراحی پروژه تقاطع بلوار زینبیه با بلوار نیروی هوایی افزود: امیدواریم ظرف یکماه آینده نقشه‌های این پروژه نهایی و تکمیل شود و شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

 سرپرست اداره کل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به پیش‌بینی بودجه اجرایی پروژه تقاطع بلوار زینبیه با بلوار نیروهای هوایی تصریح کرد: در صورت تکمیل و تایید نقشه‌ها می‌توان امید داشت عملیات اجرایی این پروژه نیز قبل از پایان سال آغاز شود.

 وی پروژه‌های شهرداری در سال آینده را مورد توجه قرار داد و گفت: برای سال 96 تقاطع غیر همسطح بلوار مرجعیت با شهرک قدس و تقاطع غیر همسطح شهید صدوقی با محور فردوسی در دستور کار شهرداری است.

 یزدی با اشاره به اینکه محور فردوسی از بلوار شهید صدوقی تا خیابان دانیال بازگشایی شده و اجرای آن تا بلوار جمهوری در دستور کار است، گفت: خیابان یاسمن هم در این محور در حال تعریض است که با احداث تقاطع غیر همسطح صدوقی و فردوسی بار ترافیکی این بخش بسیار بهتر خواهد شد.

 وی با تاکید بر ضرورت دقت در طراحی و اهمیت پیشگیری از مشکلات اجرایی در آن، خاطرنشان کرد: اگر در کار طراحی کم دقتی صورت گیرد ممکن است پروژه طولانی شده و معارضین مانع سرعت پروژه شوند.

 سرپرست اداره کل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به دقت ویژه به ابعاد مختلف طراحی پروژه تقاطع سه سطحه شهیدان محمودنژاد، گفت: توجه به وجود حداقل معارض ملکی و تاسیساتی و کمترین آسیب به درختان در این پروژه مورد توجه بوده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com