کد خبر ۳۶۰۹۳ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷

آغاز عمليات روكش آسفالت بلوار خليج فارس

شهردار منطقه پنج گفت: پروژه‌هاي شهري با اولويت بندي و پس از انجام كار كارشناسي و بررسي جوانب امر در دستور كار قرار مي‌گيرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،احمد تركمن با اشاره به انجام پروژه هاي عمراني، خدماتي و ترافيكي منطقه پنج، از آغاز پروژه تراش، ترميم و روكش آسفالت بلوار خليج فارس خبر داد و گفت: اين پروژه از ابتداي ميدان بقيه الله(عج) تا ابتداي ميدان وليعصر(عج) به صورت يك لاين به متراژ بيش از ۲۸ هزار مترمربع انجام مي‌شود.

وي افزود: همزمان با انجام عمليات روكش آسفالت اغلب كوچه‌هاي شهرك قائم و محله اكبر آباد، روكش آسفالت بلوار خليج فارس نيز در حال انجام است كه با توجه به حجم بالاي تردد و اينكه اين بلوار يكي از اصلي‌ترين مسيرهاي خروجي شهرقم است از اهميت ويژه اي برخوردار است .

شهردار منطقه پنج در ادامه اولويت بندي و زمانبندي كارشناسي شده در اجراي پروژه‌هاي عمراني، خدمت رساني هرچه بيشتر به شهروندان و مسافرين را مورد توجه قرار داد و افزود: تمام پروژه‌هاي شهري پيش از اجرا، به صورت كارشناسي مورد بررسي قرار مي‌گيرند و به ترتيب اهميت و اولويت اجرايي مي‌شوند.

وي در پايان افزود: شهرداري منطقه پنج درصدد است كه تملك عرصه در مسير ابتداي خيابان ظهور را هرچه سريعتر انجام دهد تا بازگشايي اين مسير نيز دركنار ساير پروژه‌ها بدون وقفه انجام خواهد شود.

 منبع:شهرنیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com