کد خبر ۳۶۲۰۲ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۶
سرپرست مدیریت راهداری استان قم خبر داد

اجرای پروژه بهسازی آسفالت در محورهای قدیم قم - کاشان و قم - کهک

سرپرست مدیریت راهداری استان قم گفت: پروژه بهسازی آسفالت محورهای قدیم قم - کاشان و قم - کهک به طول تقریبی 50 کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم، داود طلوعی اظهار کرد: با توجه به اتمام تعطیلات سال نو و پایان طرح راهداری نوروزی، پروژه بهسازی محورهای یاد شده در قالب روکش آسفالت و لکه‌گیری آغاز شد.

وی طول مسیرهای این پروژه را در محور قدیم قم - کاشان بعد از پل جمکران بالغ بر 30 کیلومتر و در محور قم - کهک طول مسیر را حدود 20 کیلومتر عنوان کرد.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم ضمن اشاره به عرض‌های متغیر پروژه مذکور گفت: در محور قم - کهک از سه‌راهی لنگرود تا روستای سیرو که به طول 14 کیلومتر است عرض مسیر بالغ بر هفت متر و از روستای سیرو تا کهک به طول پنج کیلومتر و عرض مسیر 16 متر است.

طلوعی در خصوص محور قدیم کاشان نیز تصریح کرد: اجرای پروژه بهسازی در این مسیر به طول 30 کیلومتر و عرض متغیر 7.3 تا 10 متر است.

وی هزینه اجرای این طرح را بالغ بر 50 میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: انشاءالله تا پایان دی‌ماه سال جاری پروژه بهسازی محورهای یاد شده به اتمام می‌رسد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com