کد خبر ۳۱۲۱۱ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
سرپرست مدیریت راهداری استان قم :

70 درصد ازعملیات بهسازی محور سلفچگان-ساوه اجرایی شده است

سرپرست مدیریت راهداری استان قم با اشاره به اجرای عملیات بهسازی محور سلفچگان - ساوه برای اولین بار در کشور از اجرایی شدن 70 درصد این عملیات خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، داوود طلوعی با اشاره به اجرای عملیات لایه حفاظتی، ترمیمی آسفالت در محور سلفچگان- ساوه، اظهار داشت: طول مسیر اجرایی پروژه در محور قدیم سلفچگان- ساوه به طول33 کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر 38 میلیارد ریال در حال انجام است.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم با بیان اینکه بیش از 70 درصد این طرح به انجام رسیده است، افزود: با توجه به تردد خودرو‌های سنگین و همچنین ترافیک چشمگیر محور قدیم سلفچگان –ساوه اجرای روکش ترمیمی آسفالت به طول 33 کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه اجرای طرح اجرای طرح روکش تریمی آسفالت (میکروسرفیسینگ) برای نخستین بار است که در استان قم به اجرا درمی‌آید، تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به مزیت‌های اجرایی این طرح از جمله مقرون به صرفه بودن، سرعت مناسب دراجرا، عدم آلودگی محیط زیست استان قم در اجرای پروژه میکروسرفیسینگ از استان‌های پیشرو در کشور می‌باشد.

طلوعی هزینه اجرایی این پرژه را بالغ بر 38 میلیارد ریال عنوان کرد وتاکید کرد: با توجه به سرعت مناسب اجرای پروژه تا آغاز فصل بارش عملیات مذکور به پایان می‌رسد.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم با تاکید بر اینکه دوره تضمین پروژه را سه سال است، افزود: لایه حفاظتی، ترمیمی میکرو سرفیسینگ، با استفاده از ترکیبات مصالح 06، قیر امولسیون، مواد پلیمری، سیمان وآب تهیه و به منظور جلوگیری از تخریب سطح سواره رو و همچنین ترمیم آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com