کد خبر ۳۶۲۲۷ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۹
در اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد

رقابت هندبالیست‌های قم در مسابقات بین‌المللی هندبال ساحلی

تیم ساحلی هیأت هندبال استان قم اردیبهشت ماه در مسابقات بین‌المللی هندبال ساحلی با حریفان خود برای کسب عناوین برتر به رقابت می‌پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،هر ساله در اردیبهشت ماه به ابتکار مسئولین پایتخت فرهنگی ایران، هفته بزرگداشت استان اصفهان با برنامه‌های متنوع از جمله برنامه‌ریزی مسابقات داخلی و بین‌المللی در رشته‌های گوناگون ورزشی برگزار می‌شود.

سال گذشته در این هفته یکی از برنامه‌های ورزشی پیش‌بینی شده در رشته بسکتبال با ویلچر به انجام رسید و طی آن تیم بسکتبال با ویلچر باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم به این رقابت‌ها رفت و در جدال با رقبای مطرح داخلی و خارجی از جمله روسیه، ارمنستان و عراق به مقام سوم دست یافت.

امسال نیز در هفته بزرگداشت اصفهان برنامه‌های متنوعی توسط مسئولین استان اصفهان پیش‌بینی شده و یکی از رقابت‌هایی که اصفهانی‌ها با حمایت یک حامی مالی خصوصی تصمیم به برگزاری آن دارند، تورنمنت بین‌المللی هندبال ساحلی در زمین‌های منطقه ناژوان این استان است.

این رقابت‌ها با تعامل فدراسیون هندبال و شهرداری اصفهان برگزار می‌شود در حالی که از چهار تیم خارجی برای حضور در این تورنمنت بین‌المللی دعوت شده و برای این منظور تیم‌هایی از حوزه خلیج‌فارس و یک تیم اروپایی انتخاب شده‌اند و دعوت‌نامه‌ای از سوی فدراسیون برای آنها ارسال شده است.

در حالی که از تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های هندبال ساحلی بین‌المللی هفته بزرگداشت اصفهان درخواست شده یک ماه قبل از انجام این تورنمنت در اردیبهشت آمادگی خود را اعلام کنند، یکی از تیم‌هایی که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده، تیم ساحلی هیأت هندبال قم است.

کمیته هندبال ساحلی استان اصفهان نیز زمین‌های ناژوان این شهر را که از قابلیت خوبی برای میزبانی تورنمنت بین‌المللی برخوردار است برای برگزاری رقابت‌های بین‌المللی هندبال ساحلی بزرگداشت هفته اصفهان در نظر گرفته و برای آماده‌سازی آن اقدام کرده است.

هیأت هندبال استان قم نیز که برای سال جاری توسعه این رشته ورزشی از رده‌های سنی پایه و همچنین ایجاد تحول در بخش ساحلی این رشته را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده، آمادگی تیم هندبال ساحلی مردان قم برای حضور در مسابقات بین‌المللی اصفهان را اعلام کرده است.

این در حالی است که مسابقات بین‌المللی هندبال ساحلی اصفهان از نهم اردیبهشت ماه در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اصفهان به انجام می‌رسد و بر همین اساس هندبالیست‌های ساحلی‌باز قم هم اکنون در زمین ساحلی اختصاصی سازمان آتش‌نشانی قم در منطقه جمکران مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی خود هستند در حالی که تاکنون بیش از 10 تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

هیأت هندبال استان قم ایجاد زمینی مناسب برای برگزاری تمرینات و رقابت‌های هندبال ساحلی را در سال جدید جزو برنامه‌های مهم خود قرار داده و به نظر می‌رسد حضور در رقابت‌های بین‌المللی هفته نکوداشت اصفهان و درخشش هندبالیست‌های ساحلی‌باز قم می‌تواند این بستر را برای حمایت ارگان‌های مختلف از هیأت هندبال قم فراهم کند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com