کد خبر ۳۶۲۸۱ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸
معاون امور جوانان جمعیت هلال‏ احمر استان قم مطرح کرد

رشد 7 درصدی مشارکت جوانان هلال‏ احمر قم در دوره‏‌های آموزشی

معاون امور جوانان جمعیت هلال‏ احمر استان قم از رشد هفت درصدی مشارکت و حضور جوانان قمی در کارگاه‏‌های علمی و افزایش بهره‌مندی جوانان از دوره‏‌های آموزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی اظهار کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت طراحی و برنامه‌ریزی فعالیت‏‌ها و خدمات آموزشی جوانان و با توجه به اهمیت آموزش جوانان به منظور آماده‏ سازی مشارکت در ارائه خدمات امدادی و عام ‏المنفعه همه ساله دوره‌های آموزشی در مرکز امور جوانان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چشم ‏انداز و مأموریت‏‌های حوزه آموزش در سازمان جوانان، در خصوص توجه به ارتقاء سطح دانش، نگرش و مهارت اعضاء و نیروی انسانی و عموم مردم است، بیان کرد: معاونت امور جوانان قم در راستای اهداف، مأموریت و رسالت سازمان جوانان، با برنامه‏‌ریزی دقیق اقدام به برگزاری کارگاه‏‌های علمی و دوره‏‌های آموزشی کرد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه در سال 94 نیز دوره‌های آموزشی حوزه جوانان قم با استقبال خوبی روبه‌رو بود تصریح کرد: 618 دوره و کارگاه آموزشی با محورهایی شامل امدادی، فرهنگی و اجتماعی، علمی و هنری برگزار شد که نسبت به سال 93 شمار عناوین کارگاه‏‌ها و دوره‏‌های آموزشی 465 مورد بود که از این رو، تعداد دوره‌‏های برگزار شده توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در سال 94 رشد 24 درصدی را به خود اختصاص داده است.
مصباحی اضافه کرد: در سال 93 تعداد 11 هزار و 345 نفر از جوانان از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بهره‌مند شده ‌اند که در مقایسه با سال 94 که  12 هزار و 209 نفر از جوانان استان در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان قم آموزش دیده‌اند این استقبال شامل رشد هفت درصدی شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com