کد خبر ۳۸۰۹۲ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳
در رشته 110 متر با مانع دو و میدانی‌کار قم

دونده قم نایب‌قهرمان مسابقات نوجوانان کشور شد/ دومین مدال کشاورز برای تیم قم

دو و میدانی‌کار استان قم در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در حالی که رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان به میزبانی هیأت دو و میدانی استان خراسان رضوی و در مشهد مقدس به انجام رسید، شرکت کنندگان در این رقابت‌ها در 19 رشته به رقابت پرداختند و علی کشاورز برای تیم اعزامی هیات قم در رشته 110 متر با مانع موفق به کسب مدال نقره شد.

این در حالی است که دو و میدانی‌کاران تیم نوجوانان هیات دو و میدانی استان قم در روز نخست پیکارهای رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور موفق به کسب دو مدال نقره شده بودند و در روز دوم آمار مدال‌های تیم قم به 6 مدال افزایش پیدا کرد و یکی از چهره‌های درخشان تیم قم علی کشاورز بود.

این ورزشکار ارزنده که از نخبه‌های دو و میدانی قم به شمار می‌رود و با درخشش در این رقابت‌ها شانس حضور خود در اردوی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران را افزایش داد، در مسابقات نوجوانان کشور در مشهد مقدس به تنهایی دو مدال نقره برای تیم قم به ارمغان آورد.

کشاورز که یکی از آماده‌ترین نفرات تیم اعزامی قم به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور به شمار می‌رفت، با کسب دو مدال از این مسابقات نقش مهمی در قرار گرفتن تیم قم در رده‌بندی برترین استان‌های شرکت کننده در پیکارهای سال 1395 دو و میدانی نوجوانان ایران ایفا کرد.

این چهره ارزشمند و موفق دو و میدانی قم که تخصص در چند رشته دو و میدانی موجب شده تا به عنوان یکی از نفرات خوش‌آتیه دو و میدانی ایران باشد، در پیکارهای سال 95 نوجوانان ایران ابتدا در رشته 400 متر با مانع به مدال رسید و سپس در رشته 110 متر با مانع دومین مدال خود را کسب کرد.

ستاره دو و میدانی استان قم در رقابت‌های رشته 400 متر با مانع در روز نخست پیکارها بر سکوی دوم ایستاد و با کسب مقام نایب‌قهرمانی، مدالی به رنگ نقره به خود اختصاص داد و در روز دوم نیز توانست در یک رشته دیگر برای تیم هیأت قم افتخار آفرینی کند.

در دومین روز از مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی شهر مقدس مشهد، یک اتفاق جالب توجه رخ داد و دو نماینده قم بر سکوهای اول و دوم رشته 110 متر با مانع مسابقات ایستادند، در این ماده علی سلامتیان از قم به مقام قهرمانی دست یافت و علی کشاورز دیگر عضو تیم هیأت دو و میدانی استان قم با قرار گرفتند بر سکوی دوم به مقام نایب‌قهرمانی نوجوانان ایران رسید.

این در حالی است که رقابت‌های سال 1395 دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور جنبه انتخابی تیم ملی برای شناخت بهترین‌ها به مسابقات نوجوانان آسیا را داشت و در حالی با معرفی نفرات برتر در مواد مختلف به پایان رسید که علی کشاورز با کسب دو مدال به رنگ‌ نقره، خود را به عنوان موفق‌ترین نماینده قم معرفی کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com