کد خبر ۳۸۰۹۳ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶
در پیکارهای قهرمانی نوجوانان کشور

دو و میدانی‌کار قم قهرمان پرش با نیزه ایران شد

رئیس هیأت دو و میدانی استان قم از موفقیت نماینده قم در کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشورمان با حضور نزدیک به 300 دو و میدانی‌کار آینده‌دار در قالب 32 تیم از سراسر کشور برگزار شد و مدال طلای رشته پرش با نیزه آن به نماینده قم اختصاص پیدا کرد.

وی بیان کرد: دو و میدانی‌کاران قم برای اینکه قابلیت‌های خود را در این مسابقات به نمایش گذاشته و با کسب مدال از پیکارهای قهرمانی کشور به تیم ملی اعزامی نوجوانان کشورمان به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا راه یابند، در مسابقات کشوری با انگیزه بالا با حریفان خود به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت دو و میدانی استان قم بیان کرد: با برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی قرار است برترین‌های این مسابقات به اردوی تیم ملی دو و میدانی رده سنی نوجوانان کشورمان برای کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در مسابقات برون‌مرزی دعوت شوند.

وی افزود: بر همین اساس رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور برای مدعیان عضویت در تیم ملی اعزامی دو و میدانی نوجوانان ایران به رقابت‌های قهرمانی کشور از اهمیت بالایی برخوردار بود و نمایندگان قم نیز در آن عملکرد بسیار خوبی ارائه کردند.

رضایی با بیان اینکه رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان قهرمانی کشور با حضور چهره‌های مطرح دو و میدانی از استان‌های مختلف کشور برگزار شد، ابراز کرد: تیمی متشکل از نخبه‌های دو و میدانی قم نیز در این پیکارها به میدان رفت و در یکی از رشته‌ها و مواد برگزاری این رقابت‌ها موفق به کسب نشان خوش‌رنگ طلا شد.

وی خاطرنشان کرد: نماینده شایسته تیم اعزامی هیأت دو و میدانی استان قم در رشته پرش با نیزه یعنی سیدعلی حسینی  از نخبه‌های این رشته و از چهره‌های آینده‌دار پرش با نیزه ایران محسوب می‌شود، در مسابقات نوجوانان ایران با شایستگی صاحب عنوان ‌قهرمانی شد.

رئیس هیأت دو و میدانی استان قم عنوان کرد: سیدعلی حسینی به عنوان یکی از استعدادهای دو و میدانی قم در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور دیگر رقبای خود از استان‌های مختلف را با ثبت یک رکورد بسیار خوب پشت‌سر گذاشت و به مدال طلا رسید تا شایستگی عضویت در تیم ملی نوجوانان را داشته باشد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان ایران به میزبانی هیأت دو و میدانی استان خراسان‌رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اضافه کرد: بعد از علی سلامتیان که به مدال طلای رشته 110 متر با مانع رسید، حسینی دومین نشان طلای تیم قم را در این رقابت‌ها کسب کرد.

رضایی در پایان اظهار کرد: بعد از بازنشستگی چهره پرافتخاری همچون محمدمحسن ربانی که بیش از یک دهه برای ورزش قم و کشورمان در پرش با نیزه ایران و آسیا درخشید، اکنون چهره‌هایی همچون محسن سالاری به عنوان نایب‌قهرمان جوانان ایران و سیدعلی حسینی به عنوان قهرمان نوجوانان کشور، می‌توانند با کمی کار و تلاش بیشتر جایگزین‌های بسیار موفقی برای این قهرمان ارزنده باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com