کد خبر ۳۲۸۱۰ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
دبیر هیئت دوومیدانی استان قم:

دوومیدانی‌کار قم به رقابت‌های جوانان آسیا اعزام می‌شود

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم گفت: دوومیدانی‌کار قم با نشان دادن نبوغ و استعداد خود به کادر فنی تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا اسحاقی اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران نخبه و قهرمانان این رشته ورزشی به کار می‌گیریم تا حضوری موفق در رقابت‌های مهم کشوری داشته باشند و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: قم در رشته ورزشی دوومیدانی ورزشکاران پرتوان و مستعدی دارد و با یک برنامه‌ریزی اصولی که آغاز آن با استعدادیابی همراه بوده توانسته‌ایم قهرمانان ارزنده‌ای را شناسایی کرده و در مسیر کسب افتخار برای ورزش قم و کشورمان آنها را پرورش دهیم.

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم اضافه کرد: نتیجه این تلاش‌ها و اهتمامی که مجموعه هیئت به کار گرفته‌اند این است که خوشبختانه علی رضایی رئیس هیئت دوومیدانی قم به عنوان یکی از مربیان برجسته و موفق این رشته به عنوان مربی و سرپرست تیم ملی جوانان ایران انتخاب شده است.

وی افزود: نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی رده سنی نوجوانان کشورمان زیر نظر کادر فنی این تیم و با حضور علی رضایی رئیس هیئت دوومیدانی قم به عنوان مربی و سرپرست تیم ملی در حالی برگزار شد که خوشبختانه یک نماینده نیز از قم در این اردو حضور داشت.

اسحاقی با اشاره به پایان اردوی تیم ملی دوومیدانی جوانان، اضافه کرد: این مرحله از تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی جوانان از ششم آذر ماه در تهران آغاز شده بود و امروز در حالی به کار خود پایان داد که از قم محمدرضا فریدی اردونشین تیم ملی بود.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دوومیدانی، اردوی تیم ملی جوانان کشورمان با هدف حضور موفق در مسابقات دوومیدانی قهرمانی 2016 جوانان آسیا با حضور 25 دوومیدانی‌کار جوان و مستعد به میزبانی تهران به انجام رسید.

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم عنوان کرد: میزبان این مرحله از اردوی تیم ملی کشورمان، مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران بود و در آن مربیانی از آذربایجان شرقی‏،‌ همدان، تهران، اردبیل،‌ آذربایجان غربی،‌ فارس،‌ زنجان و خراسان‌رضوی تمرینات تیم ملی را زیر نظر داشتند و علی رضایی رئیس هیئت دوومیدانی استان قم نیز سرپرستی این اردو را عهده‌دار بود.

وی بیان کرد: در این اردو محمدرضا فریدی دوومیدانی‌کار ارزنده و با استعداد استان قم به عنوان ملی‌پوش مواد 200 متر و 400 متر در کنار دیگر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی،‌ با انگیزه بسیار بالا به تمرین پرداخت تا آمادگی خود را برای حضور در مسابقات آسیایی افزایش دهد.

اسحاقی در پایان به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا نیز اشاره کرد و افزود: این دوره از پیکارها از سیزدهم تا هفدهم خرداد ماه سال 1395 در شرق آسیا،‌ به میزبانی کشور ویتنام به انجام خواهد رسید.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com