کد خبر ۳۸۱۶۸ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱
در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر قم مطرح شد

لزوم هماهنگی و همدلی مسؤولان قم در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم و زائران

یکصد و نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قم به صورت غیرعلنی با موضوع بررسی ملاحظات ترافیکی و امنیتی محدوده مرکزی شهر و آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم  به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، یکصد و نود و ششمین جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر با حضور شهردار قم، معاون امنیتی سیاسی استاندار، فرماندار، نماینده آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، نمایندگان نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی  در حضور رئیس و نمایندگان برگزار شد.

در این جلسه که به منظور هماهنگی هرچه بیشتر مجموعه مدیریت شهری و نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی برگزار شد ضمن طرح دغدغه‌های مختلف بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر مدیران مختلف استان برای حفظ امنیت زائران و مجاوران و مسافران شهرمقدس قم تاکید شد.

ولی‌الله بیاتی رئیس شورای شهر قم در این جلسه ضمن اشاره به تجربیات موفق و هماهنگی تمام عیار شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری در مناسبت‌ها و برنامه‌های مهم مانند مراسم نیمه شعبان با مسوولان انتظامی و امنیتی بر آمادگی شورا برای بررسی  طرح‌هایی که به ارتقای سطح امنیتی و آرامش مردم می‌انجامد تاکید کرد.

سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم نیز در این جلسه ضمن طرح برخی دغدغه‌ها و مشکلات شهرداری قم که نیاز به توجه بیشتر دولت به استان قم دارد، هدف نهایی شهرداری را خدمت هرچه بیشتر به زائران و مردم قم دانست و همکاری کامل مدیریت شهری را برای اجرای طرح‌هایی که به ارتقای هرچه بیشتر سطح امنیتی در کنار حفظ هر چه بیشتر آرامش مردم  می‌انجامد، اعلام کرد.

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم نیز ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان و نهادهای هوشیار نظامی و انتظامی، امنیت و آرامش روزافزون جمهوری اسلامی ایران در میان تلاطم امنیتی منطقه را مرهون اقدامات هماهنگ و منظم مسوولان این نهادها دانست و برگزاری این جلسه را نیز در راستای اجرای یک سلسه اقدامات هماهنگ مفید و ضروری دانست .

گفتنی است برخی اعضای شورای شهر نیز ضمن اعلام نقطه نظرات خود بر لزوم برگزاری جلسات مستمر و توجه هرچه بیشتر بر اجرای اقدامات مختلف امنیتی و ترافیکی به صورتی که کمترین مزاحمت را برای زائرین و مردم شریف استان قم داشته باشد تصریح کردند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com