کد خبر ۳۸۳۳۸ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۱
شهردار منطقه پنج قم خبر داد

آغاز عملیات پیاده‌رو سازی بخشی از بلوار انتظار

شهردار منطقه پنج قم گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده عملیات پیاده‌روسازی بلوار انتظار مقابل مجتمع شیعه‌شناسی آغاز شده است که این پروژه تا پایان ماه جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن بر اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در سطح منطقه تاکید کرد و گفت: تعدادی از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی با توجه به مشکلات مالی و زمان‌بر بودن در حال اجرا است که با همت مضاعف امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد .

وی توجه به نگاه کارشناسانه در زمینه‌های طراحی و اجرای پروژه‌های شهری را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: تمامی پروژه‌های شهری در حوزه‌های مختلف، برای رفاه و آسایش شهروندان است. در همین راستا احداث پیاده‌رو مقابل مجتمع شیعه‌شناسی توسط شهرداری آغاز و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه پنج خاطر نشان کرد: مساحت این پروژه دو هزار و 100 متر مربع شامل هزار متر مربع موزاییک بتنی، هزار متر مربع فضای سبز و 300 متر طول جدول سنگی است که با هزینه‌ای بالغ بر 2/5 میلیارد ریال در حال اجرا است و به زودی کاشت گل و گیاه و آماده سازی فضای سبز این پروژه نیز پس از اتمام  انجام خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com