کد خبر ۳۸۳۸۷ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۶
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم مطرح کرد

همکاری مشترک شهرداری و ستاد اقامه نماز برای برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی شهرداری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز روزهای تاسوعا و عاشورا با همکاری ستاد اقامه نماز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی در جلسه مشترک معاونین مناطق هشت‌گانه خدمات شهری شهرداری قم که با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، با اشاره به آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای برگزاری مراسم عزاداری و نماز روز تاسوعا و عاشورا گفت: شهرداری در زمینه‌های خدماتی، فرهنگی، تبلیغاتی، ایمنی و... تدابیر ویژ‌ه‌ای برای ایام محرم و صفر اندیشیده است و برای خدمات‌رسانی هماهنگی خوبی با تمام مجموعه‌های استانی دارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه نمازهای روز عاشورا و تاسوعا خاطرنشان کرد: قیام امام حسین(ع) برای برپا داشتن نماز و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود و در این راستا در عزاداری‌ها نیز به این امر باید توجه شده و بسترهای لازم در این خصوص در زمان‌های نماز سطح شهر فراهم می‌شود.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با ستاد اقامه نماز استان برای برگزاری باشکوه نماز تاسوعا و عاشورا، خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های خدمات شهری که در مناطق پرتردد و مسیر هیئات عزاداران مستقر خواهند شد بازوی اجرایی ستاد اقامه نماز در برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز ظهر عاشورا خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تمام امکانات خود را در این زمینه به کار خواهیم گرفت، گفت: قبل از آغاز ایام محرم و عزاداری امام حسین(ع) شهرداری قم با تشکیل جلسات متعدد و هماهنگی با مجموعه‌های شهری بسترهای لازم برای برگزاری مراسمات این ایام را فراهم کرده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com