کد خبر ۳۶۱۸۰ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳

اجراي اصلاح هندسي در معابر شهري منطقه ۶

سيد محمد موسوي‌منش شهردار منطقه ۶ قم گفت: ايمني شهروندان يكي از اولويت‌هاي اين منطقه در سال جديد است كه به صورت ويژه مورد توجه قرار مي‌گيرد به همين جهت اصلاح هندسي هشت نقطه از اين منطقه در سال جاري انجام مي‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،    سيد محمد موسوي‌منش در گفت‌و گو با خبرنگار شهر نيوز، با اشاره به اقدامات سال گذشته شهرداري در منطقه ۶ شهري قم اظهار كرد: بهسازي فضاهاي عمومي از جمله بوستان‌هاي امام خميني(ره)، حافظ و امام علي(ع) بخشي از اقدامات انجام شده در سال گذشته است.

    وي اضافه كرد: سال گذشته به بهبود عبور و مرور شهري توجه ويژه داشته و در اين راستا براي افزايش ايمني تردد به ويژه در معابر اصلي، اصلاح هندسي‌هاي خيابان مصطفي خميني و مطهري انجام شده است.

    شهردار منطقه ۶ قم با تاكيد بر اينكه محدوده استحفاظي اين منطقه با كمربندي امام علي(ع) مرزهاي مشخصي دارد، عنوان كرد: به منظور افزايش ايمني تردد، طرح‌هاي اصلاح هندسي در شوراي ترافيك استان مطرح و با حمايت‌هاي مسئولان، تقاطع بلوار بعثت با كمربندي امام علي(ع) در سال گذشته به عنوان يكي از نقاط حادثه‌خير مصوب شده است و اميدواريم تا دو ماه آينده به بهره‌برداري برسد.

    وي آغاز عمليات تقاطع غير همسطح كمربندي امام علي(ع) با بلوار حضرت معصومه(س) را از ديگر اقدامات شهرداري منطقه ۶ قم برشمرد و تصريح كرد: در ايام نوروز اين طرح در كارگروه تخصصي مطرح و به تصويب رسيده است.

    موسوي‌منش با بيان اينكه سال گذشته برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در منطقه ۶ شهرداري قم به نتيجه رسيده است، عنوان كرد: ايمني شهروندان يكي از اولويت‌هاي شهرداري منطقه ۶ در سال جديد است كه به صورت ويژه مورد توجه قرار مي‌گيرد به همين علت اصلاح هندسي هشت نقطه از اين منطقه در سال جاري انجام مي‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com