کد خبر ۳۹۲۰۰ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
شهردار قم:

9 دی نمایان کننده بصیرت ملت ایران در شناخت دشمنی‌ها بود

شهردار قم در پیامی حماسه 9 دی را گرامی داشت و آن را نمایان کننده بصیرت ملت ایران در شناخت دشمنی‌ها دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد در پیامی به مناسبت نهم دی ماه روز بصیرت و ولایتمداری را گرامی داشت.

در متن پیام شهردار قم آمده است: 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر مشتی بر دهان استکبار زده و فتنه‌های آنان در ایجاد تفرقه و توهین به مقدسات و شعائر دینی را خنثی کردند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: این روز بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب، نمایان کننده بصیرت ملت ایران در شناخت دشمنی‌ها و حمایت آنان از آرمان‌هایی بود که جوانان بسیاری در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس برای آن‌ها جان خود را فدا کردند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: دشمن در عرصه انتخابات 88 سعی بر این داشت تا با ایجاد جدایی بین مردم و جایگاه والای ولایت فقیه شجره طیبه انقلاب شکوهمند اسلامی را از بین ببرد اما ملت آگاه و بیدار همچون ابتدای انقلاب بار دیگر با هشیاری توطئه‌ها را خنثی کرده و فریب برخی‌ دوست‌نماهای داخلی را نخورده و استوار پای آرمان‌ها و اعتقادات خود ایستادند.

در این پیام خاطرنشان شده است: این روز بزرگ همان تاریخ‌های ارزشمند دیگر انقلاب اسلامی، 22 بهمن، 15 خرداد، 19 دی و... متعلق به تمام ملت ایران بوده و هیچ کس حق ندارد از این روز در راستای دستیابی به منافع و مقاصد خود استفاده کند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده و تعظیم و تکریم مقام شامخ شهیدان و جانبازان عرصه‌های مقابله با فتنه‌گران خصوصاً در فتنه 88 امیدوارم که ملت ایران همچنان با بصیرت و الهام از آموزه‌های بزرگ و الهام بخش عاشورای حسینی (ع) سدی محکم در برابر توطئه‌های شوم استکبار و سران فتنه ایجاد کرده و به آن‌ها فرصت ندهند تا مجدداً حتی فکر ایجاد فتنه‌های شیطانی را به ذهن آورند.

امیدواریم تا به فضل الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) شجره طیبه انقلاب اسلامی با ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) پرشتاب‌تر از گذشته مسیر پیشرفت، تعالی و حرکت برای تمدن‌سازی نوین اسلامی را تداوم بخشد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com