کد خبر ۳۸۴۳۸ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۶
رئیس اتحادیه درودگران استان قم مطرح کرد

ضرورت توجه تولیدکنندگان مبل به بازارهای صادراتی

رئیس اتحادیه درودگران استان قم گفت‌:‌ تولیدکنندگان مبلمان باید به دنبال صادرات به کشورهای مجاور همچون عراق باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مجتبی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به افزایش تولید مبلمان در سطح کشور اظهار کرد:‌ تولید مبلمان افزایش پیدا کرده و ما افزایش عرضه را در این حوزه، در سطح جامعه شاهد هستیم که خود این مساله یکی از دلایل ایجاد رکود در بازار مبلمان بود.

رئیس اتحادیه درودگران استان قم ادامه داد:‌ تولیدکنندگان مبلمان باید به‌دنبال صادرات به کشورهای مجاور همچون عراق باشند،‌ البته باید دولت هم بسترهای مناسب برای صادرات، از جمله امکان انتقال پول را فراهم کند.

وی در خصوص واردات مبلمان به کشور تصریح کرد:‌ مبلمان به‌صورت گسترده از کشورهای خارجی هم‌چون ترکیه و مالزی وارد کشورمان می‌شود که این واردات به تولیدکنندگان داخلی مبلمان ضربه زده است.

صفایی با اشاره به ضرورت حمایت دولت از تولیدکنندگان اظهار کرد:‌ دولت باید در خصوص عرضه کالای قاچاق در کشور و مشکلات گمرکی تمهیداتی بیندیشد تا توان‌مندی تولیدکنندگان افزایش پیدا کند.

رئیس اتحادیه درودگران استان قم در پایان خاطرنشان کرد:‌ باید بازارهای صادراتی شناسایی شوند و دولت باید از صادرات حمایت کند و زمینه ‌های حضور در بازارهای صادراتی را برای تولیدکنندگان تسهیل کند.

برچسب ها : خبرقم مبلمان
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com