کد خبر ۳۸۴۴۴ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۷
فرمانده انتظامی استان قم:

نگاه درون‌بخشی مشکلات قم را حل نمی‌کند

فرمانده انتظامی استان گفت: قم باید آباد و به آبادانی برسد بنابراین هیچگاه نگاه درون بخشی مشکلات را حل نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در آخرین روز از هفته ناجا با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم با سردار مجتبایی دیدار کرد.

فرمانده انتظامی استان قم در این دیدار ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته ناجا، با بیان اینکه کارآمدی و دلسوزی مسؤولان اداره کل تربیت بدنی و سازمان جوانان قم مشهود است، اظهار کرد: موفقیت اداره کل تربیت بدنی مرهون زحمات مدیران این مجموعه است.

وی گفت: اداره کل تربیت بدنی قم در راستای توانمندی و آمادگی جسمانی پلیس موجب شده که فرماندهی انتظامی استان از لحاظ نشاط و شادابی در فضای بهتری به انجام ماموریت بپردازد.

مجتبایی با بیان اینکه همکاری سازمان جوانان در راستای اجرای برنامه‌های ورزشی با مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم مثال زدنی است، تصریح کرد: قم باید آباد و به آبادانی برسد بنابراین هیچگاه نگاه درون بخشی مشکلات را حل نمی‌کند و از همکاری‌های سازمان ملی جوانان و اداره کل تربیت بدنی قدردانی می‌کنم.

حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز ضمن تبریک هفته ناجا با اشاره به تاثیر ورزش در اشاعه فرهنگ انقلابی و اسلامی، گفت: بحمدالله وضعیت استان در کسب مدال های ورزشی روبه رشد است.

وی افزود: سال 94 نسبت به 93 شاهد رشد 150 درصدی در کسب عنوان و مدال‌های قهرمانی بودیم و استان قم توانست در رشته‌های ورزشی 10درصد مدال های کشور را کسب کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت:28 سال پیش یک نفر اعزامی به مسابقات پاراالمپیک داشتیم که توانست مدال برنز بگیرد اما امسال دو نماینده اعزام شدند که یک نفر مدال طلا گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com