کد خبر ۳۶۱۰۱ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۷
فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد

تحقق 70 درصدی اهداف پلیس قم

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: در سال گذشته با توجه به هدف‌گذاری‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف، موفق به تحقق 70 درصد این اهداف شدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،کاظم مجتبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهدافی که ناجا طی سال گذشته دنبال می‌کرد، گفت: در سال گذشته اهدافی همچون اجتماعی کردن فضای کنترل جرم، امنیت هوشمند، تمرکز بر مسائل سایبری و... را دنبال می‌کردیم که بیش از 70 درصد اهداف محقق شده است.

وی از کاهش 50 درصدی جرائم کارکنان ناجا خبر داد و گفت: در بخش جرائم مهم نیز شاهد کاهش 27 درصدی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه پلیس قم در بخش‌های مختلف ارزیابی عملکرد رتبه‌های برتر را در کشور به دست آورده است، به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: امنیت صندوق‌های رای توسط پلیس تامین شد و شاهد هیچگونه مشکلی در روند برگزاری انتخابات نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که در سال جاری نیز با حضور گسترده و اثرگذار پلیس در همه بخش‌ها بتوانیم امنیت قابل قبولی را برای مردم رقم بزنیم.

مجتبایی به فعالیت‌های پلیس فتا در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته از سوی پلیس فتا 170 نفر در ارتباط با جرایم اقتصادی و اخلاقی دستگیر شده و پرونده آنها به دستگاه قضایی ارجاع شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com