کد خبر ۳۸۴۴۹ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۷
با عبور از مرحله یک‌هشتم نهایی صورت گرفت

راهیابی تنیسور قم به جمع 8 نفر برتر مسابقات بین‌المللی

تنیسور مطرح و ملی‌پوش استان قم با کسب برتری مقابل حریفی از کشور هند، خود را به جمع هشت نفر برتر رقابت‌های بین‌المللی 2016 جوانان جام جونیور رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مسابقات بین‌المللی تنیس در رده سنی جوانان با عنوان جام جونیور در حالی به مرحله یک‌چهارم نهایی خود رسیده که امیرحسین بادی نماینده قم در این جام بین‌المللی محسوب می‌شود و در جمع هشت نفر برتر این مرحله قرار گرفته است.

بادی که در کمتر از یک ماه اخیر دو موفقیت بزرگ در تنیس ایران یعنی مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های رده سنی زیر 18 سال تنیس کشور در گرگان و مقام نخست و عنوان قهرمانی جام بین‌المللی 2016 در ارومیه را کسب کرده‌، در آخرین دوره رقابت‌های بین‌المللی جوانان جام جونیور حضور دارد.

در واقع این آخرین سال فعالیت تنیسور پرتوان استان قم در رده سنی جوانان این جام است و بادی که در شرایط رفتن به سن بزرگسالان قرار گرفته، قصد دارد با تمام انگیزه خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و سهمیه تیم ملی در مسابقات دیویس کاپ آسیا را کسب کند.

دارنده رتبه نخست و عنوان قهرمانی تنیس پسران زیر 18 سال ایران در سال جاری، در رقابت‌های بین‌المللی جوانان به دنبال کسب آخرین قهرمانی خود در این رده سنی و در این سطح بین‌المللی است و با عبور از سد حریفی از کشور هندوستان خود را به جمع هشت نفر برتر رسانده‌ است.

بادی که دو بار طعم کسب عنوان نخست و مقام در مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان را چشیده در این رقابت‌ها با انگیزه به دست آوردن سومین قهرمانی متوالی خود فقط سه مسابقه دیگر در مراحل یک‌چهارم، نیمه نهایی و فینال پیش‌رو دارد تا قهرمانی‌های خود را سه‌گانه کند.

این در شرایطی است که مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان به میزبانی کشورمان و در آکادمی بین‌المللی تنیس استقلال جریان دارد و چهره پرفروغ تنیس قم با کسب دو عنوان قهرمانی یکی از چهره‌های ماندگار ادوار مختلف این مسابقات محسوب می‌شود و با دو قهرمانی در آستانه سومین قهرمانی این پیکارهاست.

در حالی که سومین روز از رقابت‌ تنیسورها در جدول اصلی پیکارهای بین‌المللی تنیس جوانان با موفقیت پنج تنیسور کشورمان در کسب برتری مقابل حریفان خود و راهیابی آنها به مرحله یک‌چهارم نهایی بخش انفرادی همراه بود، امیرحسین بادی از قم نیز یکی از این نفرات است.

در واقع پیگیری‌ رقابت‌ها در جدول اصلی با درخشش تنیسورهای ایرانی همراه بود و نمایندگان کشورمان پنج رقیب خارجی را از گردنه رقابت‌ها کنار زدند، امیرحسین بادی نماینده تنیس قم در این مرحله به مصاف آتاروا شارما از هند رفت و در پایان بر حریف خود غلبه کرد.

آرمین رستمی، مرت ال‌کایا از ترکیه، کوربانوو از تاجیکستان، محمد بهروز کارگران، علی دوانی از بحرین، عثمان سویلر از ترکیه، امیر حسین بادی و بورا سنگول از ترکیه نفراتی هستند که با عبور از مرحله یک‌هشتم اکنون در جمع هشت نفر برتر و از جمله مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com