کد خبر ۳۸۶۸۲ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳
دبیر هیأت تنیس استان قم:

4 تیم نماینده قم در لیگ آینده‌سازان تنیس ایران شدند

دبیر هیأت تنیس استان قم از رقابت تنیسورهای شاخص قم در ترکیب چهار تیم باشگاهی حاضر در مسابقات لیگ آینده‌سازان تنیس باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: چهار برنامه از این هفته شامل اعزام تیم‌های باشگاهی تنیس قم به مسابقات لیگ آینده‌سازان تنیس قهرمانی باشگاه‌های کشور و برگزاری مسابقات ویژه هفته تربیت‌بدنی در دستور کار هیأت تنیس استان قم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بعد از درخشش بسیار خوب نماینده تنیس قم در مسابقات بین‌المللی جوانان جام جونیور که به قهرمانی ارزنده وی در بخش دوبل این رقابت‌ها انجامید و یک افتخار ارزشمند دیگر نصیب ورزش قم و خانواده بزرگ تنیس شد، اکنون لیگ آینده‌سازان را در راه داریم.

دبیر هیأت تنیس استان قم با اشاره به حضور چهار تیم باشگاهی به نمایندگی از این هیأت در مسابقات لیگ آینده‌سازان تنیس قهرمانی باشگاه‌های کشور، بیان کرد: تیم‌های آریا گرانول، خاتم‌الانبیاء، ساعت نسیم (الف) و ساعت نسیم (ب) نمایندگان قم در این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

وی از مشخص شدن ترکیب هر چهار نماینده قم در فصل جدید این رقابت‌ها نیز خبر داد و ابراز کرد: در ترکیب تیم تنیس آریا گرانول قم در لیگ آینده‌سازان امسال محمدحسین جلالیان، سینا یوسف‌زاده و مهدی آدابی برابر حریفان خود به منظور کسب عناوین برتر به میدان خواهند رفت.

خاتمی که مسؤولیت مربیگری و هدایت تیم آریا گرانول قم را در این رقابت‌ها بر عهده دارد، اضافه کرد: در ترکیب تیم تنیس باشگاه خاتم‌الانبیاء قم سجاد شادمان، مسیح هژبری و محراب بارزمان به میدان می‌روند در حالی که مربیگری این تیم را علی کشکولی انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: تنیسورهای تیم ساعت نسیم (الف) قم در مسابقات لیگ آینده‌سازان تنیس پسران باشگاه‌های کشور احسان حامدی، محمدعلی نیکوسخن و معین طاهری هستند و این تیم در جدال با حریفان خود به مربیگری مرتضی قنبری برای کسب مقام‌های برتر تلاش می‌کند.

دبیر هیأت تنیس استان قم یاد آور شد: چهارمین نماینده تنیس قم در پیکارهای فصل 1395 لیگ تنیس پسران قهرمانی ایران تیم ساعت نسیم (ب) است که با ترکیب علی سیفی و آرش میرعارفی به مصاف حریفان خود می‌رود و مهرداد میرعارفی در این دوره هدایت این تیم را انجام می‌دهد.

وی ابراز کرد: امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس، مسابقات لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان با حضور 10 تیم برگزار می‌شود و نیم‌فصل آن به میزبانی هیأت تنیس استان فارس تا نهم آبان ماه به انجام خواهد رسید.

خاتمی در پایان از برنامه‌ریزی هیأت تنیس برای برگزاری رقابت‌های استانی این رشته به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش خبر داد و اظهار کرد: یکی از دیگر برنامه‌های مهم هیأت تجلیل از مدال‌آوران و نفرات شاخص تنیس قم در مسابقات کشوری 6 ماه نخست سال جاری است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com