کد خبر ۳۸۴۸۱ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۴
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم مطرح کرد

فعالیت شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات شهری در ایام تاسوعا و عاشورا

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از فعالیت شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات شهری در ایام تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی در جلسه ستاد خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه در راستای حفظ نظم و انتظام بخشی به شهر هماهنگی خوبی با سیستم قضایی و انتظامی داشتیم، اظهار کرد: حکم خاصی برای ساخت و سازهای خلاف قانون در این ایام داشتیم؛ خصوصاً در ایام تاسوعا و عاشورا نظارت ویژه‌ای بر ساخت و سازهای شهری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام ساخت و سازها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی باید متوقف شود، گفت: پلیس ساختمان در راستای برخورد با ساخت و سازها در آماده باش کامل هستند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه برای برخورد با دست فروشان در این ایام از دادستان قم حکم قضایی دریافت شده است، خاطرنشان کرد: شعبه ویژه‌ای نیز به شهرداری برای رسیدگی به تخلفات شهری اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با نیروی انتظامی در خصوص نقاط حادثه خیز از جمله حرم مطهر، مسجد جمکران و... داشتیم، افزود: با زحمات نیروهای رفع سد معبر دو هفته است که سد معبر در صحن آستانه که معضل چند ساله بود، نداشتیم و ۱۵ نفر در این ارتباط در بازداشت هستند و سیستم قضایی همکاری خوبی داشته است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com