کد خبر ۳۸۵۲۱ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم خبر داد

فعالیت 30 اکیپ رفع تخلفات برای تأمین نظم شهری در تاسوعا و عاشورا

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: در ایام تاسوعا و عاشورا 30 اکیپ رفع تخلفات شهری تأمین نظم و انضباط در مناطق هشت‌گانه را بر عهده داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی با تأکید بر برنامه‌ریزی گسترده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم برای جلوگیری از هرگونه سد معبر و ایجاد بی‌نظمی شهری در ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: خوشبختانه امسال با تدابیری که از قبل از ایام اندیشیده شد کمترین مشکل در تأمین نظم و انضباط شهری به ویژه در محدوده حرم مطهر و هسته مرکزی شهر داشتیم.

وی با تأکید بر اینکه امسال برای حفظ نظم و انتظام بخشی به شهر سه شاخص در ایام عزاداری تعریف شد، اظهار کرد: با همکاری سیستم قضایی و انتظامی برای رفع سد معبر، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و جمع‌آوری متکدیان برنامه‌ریزی و اقدامات ویژه‌ای صورت گرفت.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با سد معبر در سطح شهر خاطرنشان کرد: با فعالیت ویژه بیش از 30 اکیپ رفع تخلفات شهری از هرگونه سد معبر در شهر خصوصاً در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: امسال نخستین سالی بوده که محدوده حرم مطهر عاری از هرگونه دست‌فروشی و سد معبر بود و برای تحقق این امر هماهنگی ویژه‌ای با سیستم قضایی صورت گرفته بود.

شفیعی نظارت 24 ساعته بر تأمین نظم شهری در ایام تاسوعا و عاشورا را مورد توجه قرار داد و گفت: در سطح مناطق هم با حضور به موقع نیروها از هرگونه سد معبر جلوگیری شد و جلوگیری از سد معبر وانت‌بارها هم مورد توجه بود.

وی گفت: همچنین در بخش مبارزه با تکدی‌گری و جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف قانون نیز برنامه ویژه‌ای برای این ایام داشتیم.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه تکدی‌گری در شهر به حداقل رسیده است اضافه کرد: در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی هم با حمایت ویژه دستگاه قضایی، اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com