کد خبر ۳۸۷۵۱ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳
با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیأت

پیروزمنش در هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم ماندگار شد

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات این هیأت ورزشی بار دیگر در مسوولیت ریاست خود ماندگار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم که قرار بود در مرداد ماه سال جاری با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شود، بعد از سه ماه امروز برگزار شد و محمد پیروزمنش را در این هیأت ماندگار کرد.

مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم به منظور انتخاب رئیس جدید این هیأت ورزشی پیش از این برای روز سه‌شنبه دوازدهم مردادماه برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل اینکه کاروان ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در آن مقطع زمانی آماده اعزام به بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل بود، این مجمع به یازدهمین روز آبان ماه موکول و برگزار شد.

مجمع هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عصر امروز سه‌شنبه یازدهم آبان ماه در حالی برگزار شد که چندین دوره متوالی است که این هیأت ورزشی به ریاست محمد پیروزمنش فعالیت می‌کند امروز نیز بار دیگر پیروزمنش رئیس این هیأت ورزشی ماند.

مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با حضور محمود خسرو‌ی‌وفا رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم و دیگر اعضای مجمع که تعداد آنها به 14 نفر می‌رسد، در حالی تشکیل شد که این هیأت ورزشی امسال برای ورزش قم دو سهمیه بازی‌های پارالمپیک سال جاری را کسب کرد.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، در مدت زمان در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام از واجدین شرایط حضور در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم تنها محمد پیروزمنش ثبت نام کرد و بدین‌ترتیب وی تنها کاندیدای مجمع امروز بود.

تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم، رئیس فعلی این هیأت یعنی محمد پیروزمنش بود و در واقع هیچ شخص دیگری برای این مسؤولیت ثبت نام نکرده که صلاحیت آن مورد بررسی قرار بگیرد و با توجه به عملکرد مثبت پیروزمنش، وی بار دیگر رای اعتماد اعضای مجمع را برای چهار سال دیگر ریاست این هیأت ورزشی موفق و مدال‌آور قم را بر عهده گرفت.

به پاس موفقیت‌های هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در سال‌های اخیر، تمام اعضای مجمع رای خود را به محمد پیروزمنش دادند و وی با رای اعتماد کامل اعضا، بار دیگر مسوولیت ریاست هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم را برای مدت چهار سال پذیرفت.

البته پیش از اینکه رای گیری با حضور اعضای مجمع صورت بگیرد، پیروزمنش گزارشی از عملکرد چهار ساله این هیأت ورزشی در زمینه توسعه بخش‌های همگانی و قهرمانی ورزش جانبازان و معلولین، موفقیت‌های به دست آمده، فرصت‌ها و تهدید‌ها و کاستی‌ها و نقاط قوت این هیأت و همچنین موضوع مالی این هیأت گزارشی در حضور رئیس و نایب‌رئیس مجمع یعنی رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ارائه کرد و گزارش وی به تایید اعضای مجمع رسید.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com