کد خبر ۳۸۶۳۸ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۳
معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم:

رتبه برتر پروژه مهر به استان قم اختصاص یافته است

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه مهر در سطح استان مشارکت مطلوبی داشته‌اند که به واسطه این مشارکت‌ها رتبه برتر کشوری این پروژه به قم اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)،علیرضا یاری شب گذشته در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه اداره‌کل آموزش و پرورش استان برنامه‌های مطلوبی را برای آغاز سال تحصیلی اجرا کرده است، اظهار کرد: کارگروه‌های ساماندهی نیروی انسانی، تجهیز مدارس، نظارت و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خود را به شیوه مطلوبی انجام داده تا توانسته مهر با شکوهی را برای دانش‌آموزان رقم بزنند.
وی از برگزاری مراسم آغاز سال جدید تحصیلی در مدارس مختلف استان قم یاد کرد و افزود: مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه مهر در سطح استان مشارکت مطلوبی داشته‌اند که به واسطه این مشارکت‌ها رتبه برتر کشوری این پروژه به قم اختصاص یافته است.
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه دانش‌آموزان قمی در عرصه‌های مختلف علمی به شیوه مطلوبی درخشیده‌اند، مطرح کرد: کمبود فضای مورد نیاز برای آموزش دانش‌آموزان یکی از مشکلات اصلی استان است که مسؤولان استانی و ملی باید نسبت به این موضوع نگاه ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم به اردوهای راهیان نور تصریح کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بخش قابل توجهی از جمعیت استان خدمات می‌دهد به همین علت بخش‌های مختلف باید از ظرفیت‌های خود برای پیشبرد اهداف این اداره‌کل استفاده کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com