کد خبر ۳۸۷۲۸ انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

انجام 35 عملیات آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته/ نجات 3 نفر محبوس‌ شده داخل منزل

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: 35 عملیات آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته در سطح شهر انجام شده که طی آن سه نفر محبوس شده داخل منزل نجات پیدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه طی 48 ساعت گذشته 35 عملیات آتش‌نشانی و ایمنی در سطح شهر قم انجام شده است، اظهار کرد: نیروهای آتش‌نشانی به طور 24 ساعته در حال آماده‌باش هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی خدمات رسانی به مردم داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شماره تماس سه رقمی 125 برای اطلاع رسانی مشکلات ایمنی و خطرات احتمالی شهر آماده دریافت پیام‌های مردم و خدمات رسانی است افزود: عملیات‌هایی که در دو روز گذشته انجام شده شامل عملیات‌های اطفای حریق، ایمن‌سازی و نجات بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از رفع 11 مورد حریق در شهر خبر داد و افزود: در طول دو روز گذشته چهار مورد حریق ضایعات، دو مورد حریق خودرو، یک مورد حریق موتورسیکلت، یک مورد حریق پیک نیک، یک مورد حریق درخت، یک مورد حریق سطل زباله و یک مورد حریق نیزار اطفا شد.

وی انجام چهار عملیات ایمن سازی را مورد توجه قرار داد و افزود: در طی این عملیات‌ها دو مورد نشت سوخت خودرو، یک مورد برخورد خودرو با تیر چراغ برق و یک مورد نشست زمین رفع شد.

جعفری با بیان اینکه در عملیات‌های نجات دو روز گذشته سه نفر محبوس شده داخل منزل نجات یافتند خاطرنشان کرد: در 15 عملیات نجاتی که در دو روز گذشته انجام شده است، سه نفر محبوس شده داخل خودرو و یک نفر داخل آسانسور نجات پیدا کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این عملیات‌ها به یک مورد واژگونی خودرو و یک مورد تصادف خودرو با گاردریل خدمات رسانی شد و همچنین یک مورد صید مار، دو مورد صید زنبور، یک مورد انگشتربری، یک مورد بازگشایی درب خودرو و یک مورد رفع گیرکردن پای کودک لای میله صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: مردم با رعایت موارد ایمنی از بروز هرگونه خطر خصوصاً در این ایام با سرد شدن هوا جلوگیری کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com